6/25/2013

Milli Eğitim Bakanlığı Engelli Öğretmen Alımı ve Başvuruları 2013

  Hiç yorum yok
Milli Eğitim Bakanlığı
2013 Engelli Öğretmen Alımları ve Başvurusu

600 engelli öğretmen alımlarının başvuruları başladı.Engelli öğretmen alımı şartlarının ilk sırasında geçen sene ÖMSS ye katılım olması gerekiyor. Ayrıca geçen sene girilmiş olan ÖMSS de alınan puanlar dikkate alınıyor. Puan üstünlüğüne göre engelli öğretmen alımı gerçekleşecek. Engelli öğretmen alımı başvuruları 25 Haziran - 1 Temmuz tarihlerine kadar Bakanlığın resmi internet adresinden başvurular yapılacak. Engelli öğretmenler tam 46 branştan alımı olacak. Başvuru yapan adaylarda 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen genel şartlar ve Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği’nde belirtilen özel şartlar aranacak.
Adaylar, başvurularını ”http://mebbis.meb.gov.tr” veya ”http://ikgm.meb.gov.tr’‘ adreslerinde yer alan Elektronik Başvuru Formunu doldurmak suretiyle bugünden itibaren 1 Temmuz 2013′e kadar yapacak. Adayların başvuru formunun çıktısını, istenilen belgeler ile il milli eğitim müdürlüklerine onaylatması gerekiyor.

Engelli öğretmen alımı başvurusunda istenen belgeler neler?
Engelli öğretmen alımı için başvuru yapan adaylarda; diploma yada öğrenim durumu, pedagojik formasyon ile ÖMSS sonuç belgesi ve özürlü sağlık kurulu raporu isteniyor. Ayrıca engelli öğretmen alımı başvurusunda istenen bir diğer belgede herhangi bir kamu ve kuruluşlarında devlet memuru olarak çalışmadığınıza dair yazılı beyan da isteniyor.
Aşağıda engelli öğretmen alımları için başvuru linkini vereceğiz. Başvuru linkini internet explorer tarayıcısından açın diğer tarayıcılardan sayfayı görüntüleyemezsiniz.

2013 yılı haziran engelli personel öğretmen alımı başvurusunu aşağıdaki adresten yapabilirsiniz.
http://basvurular.meb.gov.tr/bsv1/ozurlumemurbsv/tckimliksor.aspx

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder