6/24/2013

ÖSYM 2013 Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu

  Hiç yorum yok
Yükseköğretim Programları
2013 Üniversite Kontenjanları ve Puanları Örnek Kılavuzu

YGS ve LYS sınavlarında ter döken öğrenciler alabilecekleri puan ile hangi üniversite ve bölümlere yerleşebileceklerini büyük bir heyecanla beklerken, bugün ÖSYM sayfasında 2013 yılında üniversitelerin olası puanları ve kontenjanlarını belirten yükseköğretim programları ve kontenjan kılavuzu yayımladı. Yayımlanan bu kılavuz öğrenciler için ön bilgi niteliğinde olup asıl kılavuzun 24 haziran ve 2 temmuz tarihlerinde ÖSYM sayfasında yayımlanacağınıda duyurdu. Aşağıda koyu renkli yazımızda ÖSYM nin sayfasında yer alanduyurudur.

DUYURU
(24 Haziran 2013)

2013-ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları
Kılavuzunun Yayımlanması
2013-ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu 24 Haziran-2 Temmuz 2013 tarihleri arasında ÖSYM'nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanacaktır. Kılavuz adaylara ön bilgi vermek amacıyla yayımlanmaktadır. Bu nedenle adayların, tercihlerini yapmadan önce tercih süresi içinde ÖSYM'nin internet adresinden yeniden yayımlanacak Kılavuzu dikkatle incelemeleri ve ÖSYM’den yapılan duyuruları takip etmeleri gerekmektedir.

2013-ÖSYS adaylarına ve kamuoyuna duyurulur.

ÖSYM nin yükseköğretim programları ve kontenjanlarının duyuru sayfasına "http://www.osym.gov.tr/belge/1-19180/2013-osys-yuksekogretim-programlari-ve-kontenjanlari-ki-.html" adresinden ulaşabilirsiniz.
2013 Yükseköğretim Programları ve Kontenjan Kılavuzuna "http://www.osym.gov.tr/belge/1-19181/2013-osys-yuksekogretim-programlari-ve-kontenjanlari-ki-.html" adresinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder