12/17/2012

Bankaların Hesap İşletim Ücreti İadesi

  Hiç yorum yok
Bankaların Hesap İşletim paraları İadesi
Banka Hesap İşletim Ücreti İadesi Örnek Kararı

Bilindiği gibi yıllardır bankaların müşterilerinden yılda aldığı 2 kez işletim ücreti bir polis memurunun yaptığı itiraz ile geriye dönük olarak iadesine karar verilmiş. Her banka farklı uygulamalar yapıyor ve ardı arkası gelmeyen şikayetler sonunda dikkate alınmış bu gerçekten güzel gelişme. Çünkü bir çok insan banka ile çalışmak zorunda.
Polis memurunun itirazı ile işletim ücretinin iadesine verilen kararı aşağıdaki adresten görebilirsiniz.
http://www.iskur.us/banka/banka-hesap-isletim-ucretini-iade-edecek.html

Banka ile işi olanlar ve tabiki bir çoğunuzun işi vardır bu kararı görmesi ve bilgi edinmesi için bugün bu yazıya yer verdim. Umarım yardımcı olmuşumdur.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder