9/12/2021

Sevgiliye En Romantik Tutkulu İyi Geceler Mesajları 2022

  5 yorum
Sevgililerin En Romantik gece mesajları
Sevgiliye Tutku ve Aşk Dolu İyi Geceler Sözleri

Sevenlere sevdikleri için samimi iyi geceler yazıları
Sevgilileri birbirine telefonla veya facebookta birbirine yazdığı gece mesajları
*Sen, rahat rahat uykuya dalıp en güzel rüyalar içindeyken, seni düşünen bu mecnuna biraz insaf et. O güzel sesini duyurki ki bende uykuya dalabileyim. İyi geceler aşkım iyi geceler bebeğim.

*Yıldızlar yanıp sönerken yattığı yerden gökyüzüne bakan sevdiğime, O yıldızlar banada şahitlik ediyor sensiz geçen ıssız geceme, sensizliğin verdiği ızdırabıma. Yarın günaydın demek için iyi geceler Aşkıma..!

*Yaşanmış ve yaşanacak en tutkulu aşkarın tek şahidi karanlık geceler ve parlayan yıldızlar diyorki bana yat uyu güneş doğacak ve sen yine ona koşacaksın. Ayaklarımın tek gideceği yerdeki büyük aşkıma iyi rüyalar..!

*Sana öyle tutkun ve vurgunumki... Artık sensiz kalmaktan çok korkuyorum. Hiç ayrılmadan beraber uyuyacağımız gecelerin yaklaşması için benim tek duamsın... İyi geceler hasretim...!

*Yüreğim acıyor yanında değilim, Benim sana senin bana ihtiyacımız var diye. Güneş yine doğacak aşıklar kavuşsun diye... tatlı rüyalar Aşkım..!

*Karanlıklar seni korkutmasın gözbebeğim, doğacak güneşimiz var bizim... İyi geceler tatlı rüyalar Aşkım...!

*Aşk dolu rüyalar diliyorum aşkım, rüyandaki aşkın ben olayım, iyi geceler öpücüğünü ben kondurayım. Gönlümün için için yanan aşkı iyi uykular..!

*Yastığıma sarıldım sen diye, gecenin karanlığını izliyorum saçların diye, nefesimi içime çektim ve tuttum nefesin diye. İyi geceler soluğum nefesim herşeyim biricik aşkım...!

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!
Size ait sevgiliniz için sevdiğiniz için yazdığınız mesajlar veya bizim sayfamızdan yayınlmamaızı istediğiniz iyi geceler mesajlarının örneklerini görmek için TIKLATINIZ..!

Romantiklerin romantiği bir evlenme teklifi nasıl yapılır tıklayınız..!

5 yorum :

  1. Bu aksam yine camdan yıldızlara bakarken aklima geldin, keşke yanımda olsaydı diye düşündüm. Sonra bir yıldız kaydı, dilek tuttuktan sonra telefonum çaldı, baktım aşkım bana mesaj attı... seni seviyorum aşkım iyi geceler,rüyanda bana gel

    YanıtlaSil
  2. Sen Benim Görmek İçin Bakmaya Bile Gerek Duymadığım Ezberimsin.. <3
    İnandığım ilk Yürek ,
    Islandığım ilk Yağmursun <3
    Acıyan yanlarıma iyi gelen Herşeysin Sen. <3
    Ve en Önemlisi Benim'sin Sen.. <3
    İyi Geceler Meleğimm , Tatlı Rüyalar <3 :**

    YanıtlaSil