9/12/2021

Senden Büyük Allah Var Sözü

  Hiç yorum yok
Senden Büyük Allah Var Sözü
KİBİRLENME İNSANOĞLU SENDEN BÜYÜK ALLAH VAR sözü bazen öyle insanlar görüyorumki tamamen kibir dolu işte o zamanlar hep aklıma gelir. Yada eğer ben kendim kibirleniyormuşum gibi hissettiğim zamanda aklıma gelir ve kibirlenme diye düşündüğüm duygudan Allah'ı düşünerek daha müşfik olmaya çalışırım. Aslında benimkisi resmen kibir değil ama yinede kibirden kendimede pay çıkarıyorum. Bu durum aslında kendimi kiir denen beladan korumak oluyor.
Keşke herkes kendini benim kendimi yargıladığım gibi yargılasa insanlık başka şekilde yaşanırdı.
Öyle insanlar tanıdım ki şu kısa hayatımda hiç kimseye güvenilmeyeceğini öğrendim daha doğrusu iyi öğrettiler.
Bir insan insan olduğunu unutmamalı diyorum ve paylaşımlar için şimdiden teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder