9/12/2021

Sevgiliye 2022 Bayram Mesajı Sevgiliye Bayram Mesajları 2022

Sevgiliye 2017 Bayram Mesajı Sevgiliye Bayram Mesajları 2017
* Ey gönül toprağında kokusu güzel, rengi güzel açan gülüm. 2022 Ramazan Bayramın mübarek olsun..!

* 2022 yılı Ramazan Bayramı tüm çocukluk sevinçlerinin mutluluklarının yaşandığı güzel bir bayram olsun biriciğim. Bütün ömrün bayram gibi geçmesi dileği ile....

* Sana olan sevgimi defterlere yazamadığım, yazmak istediğimde kalemlerin tükendiği, her kelimesini kalbimde yazabildiğim ömrüm nefesim herşeyim... Bayramımız mübarek olsun...!

* Bayram arefesi yapılan dualar kabul olurmuş. Bayram Arefesinde duam seninle bir ömrü mutlu ve beraber yaşamak... Bayramın Kutlu Olsun Birtanem...

* Şu an belki yoksun, belki uzaklardasın, belki yanımda değilsin ve hatta belki geri gelmeyeceksin. Ama benim sevgim öyle büyük ki.. Sen benimle olmasanda bu seven yürek senin bayramını hala kutlayabilecek kadar sevginle dolu... Bayramın kutlu olsun...

* Bu dünyada herşeye sahip olabilirim belki ama beni en çok mutlu edebilecek senin sevgine sahip olabilmektir. Hayatımın tek değerli varlığı seni seviyorum ve bayramın mübarek olsun.

* Aşkımız Ramazan'ın bereketi gibi bereketli, bayramı gibi tatlı olsun canım...!

* 2021 yılının Ramazan Bayramı, hayatımın ve gönlümün senin varlığınla şenlendiği mutlu olduğu bir bayramdır bana. Bana böylesine verdiğin mutluluk için öncelikle sana teşekkür ediyorum sonrada bayramını kutluyorum. Hayatımda hep var ol canım....

* Bu nasıl tiryakiliktirki senden ayrı bir anım bile olsun istemiyorum. Senden ayrı kalamıyorum. Bayramın mübarek olsun bu hayattaki tek bağımlılığım...

* Çıtır çerezim, kaymaklı dondurmam, lolipop şekerim, bitter çikolatam, gönül sayfam, aşk bahçem, gönlümün muhabbet kuşu, en özelim, en güzelim, en sevdiğim Bayramın kutlu olsun.

*Gözümdeki yaşlar üzüntüden seğil sana olan sevgimden, hırçın davranışlarım karakterimden değil seni kıskanmamdan, dilimdeki acı söz sana kızgınlığımdan değil seni ne kadar sevdiğimi söyleyememektendir. Bu hayatta tek değer verdiğim, canımdan önde tutacak kadar üzerine titrediğim, deliler gibi sevip kıskandığımsın. Dünyanın ışığı güneş, benim ışığım sensin... Seni Seviyorum Bayramın Mübarek olsun.