9/12/2021

En Yeni Etkileyici Derin Manalı Sevgili Mesajları

  Hiç yorum yok
En Yeni Etkileyici Derin Manalı Sevgili Mesajları
Erkeğe Kızlara Güzel Sözler Sevgili Sözleri
Bu akşam tüm sevenlerin yüreklerine tercüman olmaya çalıştım. Aşağıda daha şimdi yazdığım ve hiçbir yerde bulamayacağınız sevgili mesajları güzel sözleri (tabi yazdıklarımı kopyalayan olmazsa), tüm sevenler eşler eşine, nişanlılar nişanlısına, sözlüler sözlüsüne, sevgililer sevgilisine bu birbirinden manaca derin ve etkileyici sözleri mesaj atabilir, facebook sayfasında paylaşabilir, direk kendilerine söyleyebilirler.

*
Ey ruhumu okşayan yüreğin sahibi, Ey gönlümü şenlendiren sevgimin sahibi, Ey hayatıma mana katan biricik eşim (sözlüm - nişanlım - Aşkım) İyiki varsın Seni Seviyorum..!

*
Ellerini tutamadığım ama yüreğinde hapsolduğum, aşkının kölesi olduğum biriciğim. Hep yanımda ol. Seni Seviyorum..!

*
Aşkı için engeller aştığım, Sevdasını anlatan kitabı yüreklere yazdığım, Hasret gözyaşında nefessiz kaldığım. Ölüyorum senin için. Seni Deliler gibi seviyorum..(sözlüm - nişanlım - Aşkım)!

*
Aşkı anlatan kelimelerin benzerleri şarkılarda şiirlerde romanlarda var. Ama benim sana olan aşkıma henüz kelime icad olmadı. Tarifi olmayan ve tarifsiz bir aşkla seviyorum seni...(sözlüm - nişanlım - Aşkım)!

*
Nasıl ki çiçekler içinde gül benzersiz ise, Nasıl ki kokular içinde ANA kokusu tek ise, Sende benim benzersiz ve tekimsin. Benim sevdam tek ve seni benzeri olmayan aşkla seviyorum...(sözlüm - nişanlım - Aşkım)!

*
Birtanem..! Gün gelirde gökyüzündeki yıldızlar tek tek yere dökülürse ve gökyüzü yıldızsın kalırsa, benim sana olan aşkımda o zaman biter..(sözlüm - nişanlım - Aşkım)!

*
Sen beni yaşatan bir damla suyum, bir dilim kuru ekmeğim ol. Ben onada razıyım... Seni Seviyorum... (sözlüm - nişanlım - Aşkım)!

*
Aşkın güneş olup beni ısıtsız, aşkın meltem olup yandığımda beni serinletsin, aşkın su olsun bedenimde aksın, aşkın gözlerime fer olsun bir başka baksın, aşkın bir yuva olsun mutluluk versin, aşkın evlilik olsun meyveler versin, aşkın ecel olsun ölürken canım acımasın. Aşkın ömürlük olsun dillere destan olsun. Destansı aşka seviyorum seni... (sözlüm - nişanlım - Aşkım).!

*
Tarifsiz bir sevgiyle seviyorum, aşkın tarifi sevgilim seni... (sözlüm - nişanlım - Aşkım)!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder