12/30/2021

10 Ağustos 2021 Facebookta Paylaşılan En Güzel Dualar

  Hiç yorum yok
10 Ağustos 2016 Facebookta Paylaşılan En Güzel Dualar
Facebookta Beğenilen Paylaşılan 10.8.2021 Tarihli Dualar

Biraz önce facebook sosyal paylaşım sitesinde çokça paylaşılan popüler manalı sözlerden sonra, yine facebook sayfalarında çokça paylaşılan çok beğenilen dualardanda sayfamda yayınlayacağım.
Parantez içinde yazan kısım, duayı yazanın ismidir. Eğer bir yanlışımız varsa lütfen doğrusunu yorumlarınızda belirtiniz. Sayfamızı ziyaret edenler duaları veya iyi dilekleri kimin yazdığını, doğru isimlerini yorumlarınızda görüp öğrensinler.

10 Ağustos Meşhur Facebook Duaları
* Ya Allah, Ya Rab, Ya Hayyû Ya Kayyûm. Ya Zel Celâli vel İkram. Bana helâl rızık ver. Az ise çoğalt. Çok ise bereketlendir.
* Allahım, Seni zikretmek, sana şükretmek ve sana güzelce ibadet etmek için bana yardım et.
* Yarabbi sadece dara düştüğümde değil, geniş vakitlerde de sana şükreden kullarından eyle. (Kuzeyin oğlu)
* Ateşin yakmadığı İbrahim'i, Kuyunun boğmadığı Yusuf'u, Bıçağın kesmediği İsmail'i koruyan Rabbim! Bizleride koru. (Bilinmiyor)
* Kabirdeki sorgudan, Mahşerdeki sırattan, Cehennemdeki azaptan, Dünyadaki yalandan, Kulundaki iftiradan Rabbim bizleri koru..! (Bilinmiyor)
* Allah'ın dünyanın neresinde aç olan bir çocuk varsa, benim nasibimden onada ver. (Bilinmiyor)
* Allah'ım, hasta olup şifa bekleyen, borçlu olup yardım bekleyen, dertli olup derman isteyen, bütün kardeşlerimize yardım et. (Bilinmiyor)
* Ya Allah, Ya Rab, Ya Hayyü, Ya Kayyum, Ya Celali vel-İkram. Yüceler yücesi olan isminin hakkı için senden isterim. Bana helal rızık ver. Allah'ım eğer rızkımız semada ise onu indir, eğer yerde ise onu çıkar, uzakta ise onu yaklaştır, yakın ise kolaylaştır, az ise çoğalt, çok ise onu bereketlendir. (Dua Zamanı)
* Ölümden korkum yok, lâkin huzuruna gelmeye yüzüm yok. Boynum bükük günahım çok. Beni, benden razı oluncaya kadar aşkınla yaşat Allah'ım. (Dua Zamanı)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder