12/30/2021

Show Tv Berna Laçin Bence Benim Annem Yarışması ve Başvurusu

  1 yorum
Bence Benim Annem  Başvurusu
Bence Benim Annem Yarışması Show Tv Berna Laçin

Annelerin ve kızları ın katıldığı BENCE BENİM ANNEM yarışması gümbür gümbür geliyor...! BBC kanalında yıllardır devam eden yarışma BENCE BENİM ANNEM formatı ile Show Tv'de 4 mart tarihinde başlayacak. Benim annem en iyisi diyenler Show Tv'nin eğlenceli yarışmasına başvuru yapabilirler. Ekranların ve tiyatronun başarılı oyuncusu Berna Laçin'in sunumuyla gelecek olan Bence Benim Annem yarışma programında, yemek 40 dakikada pişecek ve en güzel ana yemeği ile yarışmanın birincisini ünlü gurne Haldun Tüzel belirleyecek.
Bence Benim Annem yarışması 4 martta hafta içi hergün saat 17:45 te Show Tv'de olacak.
Berna Laçin'in güzel eğlenceli ve kaliteli sunumuyla Show Tv'de yayınlanacak olan Bence benim annem yarışmasına başvuru adresi: http://bencebenimannem.com/

1 yorum :