12/30/2021

Eşe Güzel Sözler Eşe Güzel Hitaplar

  Hiç yorum yok
Eşe Güzel Sözler Eşe Güzel Hitaplar
Eşlere Söylenen Güzel Sözler Eşlere Söylenen Güzel Hitaplar

Özelliklede yeni evlenen çiftler adeta güzel söz, güzel hitap yarışındalar.
Bizde yeni evlenen çiftlere, sevgililere, nişanlılara ve hatta evlileri üzerinden yıllar geçsede hala eşine güzel sözler sıralayacak kadar çok seven çiftlerimiz için en Güzel sözler ve en güzel hitaplar yazacağız.

Bayan Eşe Güzel Sözler Güzel Hitaplar:
1- Bahar dalım
2- Yüreğimin nikahı
3- Gönül tahtımın sultanı
4- Geçmişimin ve geleceğimin tek aşkı
5- İlkim
6- Hayat ağacım
7- Ömrümün daimi baharı
8- Hayatımın ortak nefesi
9- Yuvamın Gülü
10- Değerim
11- Dünya ve Ahiretim
12- Kaderim
13- Yuvamı Şenlendirenim
14- Batmayan Güneşim
15- Yıllarımın Taze Aşkı
16- Cilvesine Yandığım
17- Güzel Akıbetim
18- Tutkulu Kadınım

Erkek Eşe Güzel Sözler Güzel Hitaplar:
1- Çınarım
2- Güvenim
3- Yüzümü Güldürenim
4- Evimin bereketi
5- Huzurum
6- Kainattaki tek aşkım
7- Ezeli ebedi sevgim
8- Ebediyetim
9- Erim
10- Gönül Nikahım
11- Dünyam ve Ahiretim
12- Mutluğumun Sebebi
13- Evimin Direği
14- Şefkat
15- Aşk Kaynağım
16- Saadetim
17- Hayrım
18- Dilimin Duası

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder