9/10/2021

Çaydanlıktan Kireçleri Anında Temizleme

  1 yorum
Çaydanlıktan Kireçleri Anında Temizleme
Çaydanlıklarda Anında Kireç Temizleme Yöntemi
Çaydanlıkların içindeki kirecin temizliği...
Çaydanlıkların kireçlenmiş içi anında nasıl pırıl pırıl yeni alınmış gibi olur diye merak edenler için bugün bir tanıdığımdan öğrendiğim bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Ben çaydanlıkların içindeki kireci bir kaç günde bir kireçli olan çaydanlıkta suyun içine sirke koyup kaynatıyordum. Sonuç olumlu oluyordu fakat sirke kokusu mutfağa yayıldığında evdekiler bu yayılan sirke kokusundan rahatsız oluyordu.
Bugün kireçlenmiş olan çaydanlıkların pırıl pırıl olmasını sağlayan bir başka yöntem öğrendim. Bu yöntemi en kısa zamanda deneyeceğim.
Benimde denemek isteyenlerede çaydanlıklardaki kireçleri kokusuz temizleme yöntemini yazıyorum.
Kireçlenmiş olan çaydanlığınızın içine 1 avuç limon tuzu koyun, su ilave edin ve kaynatın. Anında çaydanlığın içindeki kireçler sökülüyor ve çaydanlığın içi pırış pırıl yeni alınmış gibi oluyormuş.
Deneyenler lütfen sonucu yorumlarında belirtsinler.

1 yorum :

  1. limonlu suyu geceden koyup sabaha kadar bekletiyorum. sabaha bişey kalmıyor

    YanıtlaSil