9/10/2021

Eski Tül Perdeleri En Güzel Nasıl Değerlendirebilirim

  1 yorum
Eski Tül Perdeleri En Güzel Nasıl Değerlendirebilirim
Eskiyen Tül Perdeleri En Güzel Değerlendirme Yolu
Esti tüllerin değerlendirilmesi...
Uzun zaman evde kullanılan ve artık eskimiş olan tülleri çok çeşitli değerlendirme yolları var. Mesela evinizdeki sehpalarınıza örtü dikebilirsiniz, vitrin içine kare şeklinde yada yuvarlak şekillerde kesip ister vitrin içine ister yatak odası etejerlerinde örtü olarak kullanabilirsiniz. İsterseniz kavanozlarınızın dışına süs yapabilirsiniz. Ama tüller zaten eskidiği için başka amaçla kullanıldığı için bu dediğimiz yerlerde kullanımıda kısa olur. Bu nedenle eskimiş tüllerinizi en güzel değerlendirme yolu mutfaktır.
Mutfakta eski tüller nasıl değerlendirlir derseniz hemen anlatalım. Mutfakta en çok kullanılan bulaşık bezleridir. Bir tarafı süngerli bir tarafı keçe şeklinde olan bulaşık süngerleri kullanmak biraz zordur çünkü, bir bardağın içine o süngerleri sokmak hem oyalayıcı hemde bardağın kırılabileceğini düşünürsek elimizi kesmesi açısından tehlikelide olabiliyor. Oysaki onların yerine hem değerli tencerelerinizi çizmez hem elinizin içine sığabilecek bir bez olur eski tüller. Eskiyen tülleri lazım oldukça kesip kesip bulaşıklarda kullanırsanız hem güzel köpürür, hem kirleri güzel çıkarır, hem elinize göre olur, hem bardakların içine rahat girer, hem sağlıklı olur, hemde para verip bulaşık süngeri almazsınız. Eski bir tül uzun yıllar süngerlere para vermeden kullanabilirsiniz. Ayrıca mutfak, banyo fayanslarını ve lavaboları mükemmel temizlemektedir. Bu yazdıklarım çok ekonomik yollar olup, çok çok tasarruf etmenizi sağlar. Bu kadar püf noktadan sonra karar size kalmış.
Ben çok uzun yıllar önce eski tülümü sakladım ve mutfakta bulaşık bezi olarak kullanıyorum. Ben yıllardır bulaşık süngerlerine para vermiyorum.
Fayansları temizlemekte ve lavaboları ovmaktada eski tüllerimi kullanıyorum ve oraları temizlemek içinde süngerlere para vermiyorum. Benim para verip aldığım tek temizlik bezi fikrofiber bezlerdir. Bunların dışında hiçbir beze veya süngere para vermiyorum param cebimde kalıyor. Üstelik o süngerlerden çok daha güzel temizliyor. Deneyin farkı sizde görün...

1 yorum :

  1. Çok eskiden beri aynı yöntemi kullanıyorum bende.kullanışlı oluyor.

    YanıtlaSil