2/19/2021

Tamahım Yok Dünyaya Hiçbir Şey Beklemedim Ondan

  Hiç yorum yok
Savaş İsimli Şiir  Savaş İsminde Güzel Şiir
Adı Savaş Olan Güzel Bir Şiir

Bu şiir videosunu değerli şiir seven ziyaretçilerimiz için Youtube sitesinden yükledim.
Umarım beğenirsiniz..!
İyi Seyirler...!

SAVAŞ
Tamahım yok dünyaya
Hiçbir şey beklemedim ondan
Nedense sevmedim sevemedim
Bu dünyada hiç gülemedim.

Bir satranç tahtası bu alem
Yaşamsa bir oyun
İnsanlar birer piyon
Sonu ise şah ve mat.

Hiç kalp kırmak istemedim
Günahı hele hiç düşünmedim
İrademe sahip olamadım
İnsan olmakta zorlandım.

Ne insanlar gördüm
Kimleri tanıdım
Kimseden fayda bulamadım
Yine kendimle kaldım.

Ahsen-i takvimiz biz
Ama kıymetini bilmeyiz
Niye hiç şükretmeyiz
Affet bizi rabbim cahiliz biz.

İlmimizde alim değiliz
Düşünmekte görmekte aciziz biz
Bu ne zalimlik bu ne zulüm
Hep kendimize etmişiz.

Dost sandığım eller pençe olmuş
Yumuşak bildiğim kalpler taş kesilmiş
İnsan dediğim insanlar nefse uymuş
Yalan dünyada yaşamak nede zormuş.
Yazan: N.T
Yazıldığı Yıl: 4 Ekim 2006

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder