2/19/2021

Çok Susadım Canım Elinden Kana Kana Su İçsem

  Hiç yorum yok
Sessiz Sevgi
Gizli ve Sesiz Aşk Şiiri

Aşağıda Sessiz Sevgi isimli şiiri paylaşımlarınıza hitap edecek şekilde yazılı olarak ve videolu olarak yayınlıyoruz.
Umarız yüreğinizde yaşadığınıza ve yaşattığınıza hitap eden bir şiir olur.
Sessiz Sevgi Video

SESSİZ SEVGİ
Çok susadım canım
Elinden Kana kana su içsem
Seni öyle özledim ki
Doya doya seni görsem.

Yüreğim acı içinde
Gelip bu acıyı dindirsen
Izdırap içinde yanıyorum
Tutup bu alevi söndürsen.

Kalbimin atışlarına
Kulak verip dinlesen
Titreyen bedenimi
Kollarınla sarıp sarsan.

Bak nasıl haykırıyorum
Bir kere beni duysan
Öyle masum ki bu sevgim
Keşke bana inansan.

Öyle arzuladım ki kokunu
Aaahhh derin derin içime çeksem
Güzel gül dudaklarını
Doyasıya öpsem öpsem...

Yazan: N.T
Yazılığı Yıl: 2007

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder