9/10/2021

Süpriz Yumurtadan Çıkan Kutuyla Ne Yapılır

  1 yorum
Süpriz Yumurtadan Çıkan Kutuyla Ne Yapılır
Sürpriz Yumurta İçinden Çıkan Kutu Ne İşe Yarar
Sürpriz yumurtaların içindeki sarı kutuları değerlendirme...
Sakız çiğnemeyi sevenler veya doktor önerisiyle sakız çiğneyenler için bir paylaşımımız olacak.
Sakız çiğneyenler genellikle çiğnedikleri sakızı ya atmak zorunda kalır yada oraya buraya gelişigüzel koyarlar tabi bu durumdada çiğnenen sakız üzerine gelen mikroplardan kurtulamaz. Ve tekrar sakızınızı yani cikletinizi çiğnemek zorunda kaldığınızda mikroplarıda beraberinde çiğnemiş olursunuz.

Sürpriz Yumurta İçinden Çıkan Kutu Ne İşe Yarar?
Çiğnediğiniz sakızı tekrar çiğnemek üzere bir yere bırakıp sonra tekrar çiğnemekle mikroplara maruz kalmamanız için muhafa etmeniz gerekir.
Sakızınızı ister çantanızda, ister cebinizde saklamak yada daha sonra çiğnemek için sakızınızı, sürpriz yumurta çikolatalarının içinde oyuncakları koydukları sarı küçük kutular var. İşte o kutuları atmayıp sakız saklama kutusu yapabilirsiniz.
Oyuncağıyla çocuklar oynar, çikolatasını çocuklar veya siz yersiniz ama kutusu çok ideal sakız kutusu olur. Böylece sakızınız sıcakta erise bile hiçbir yere bulaşmaz. Sakız lekesi olacak derdiniz kalmaz. Hem üstelik süpriz yumurta kutuları kapaklı olduğu için çok rahat her yerde sakızınızı içine koyabilirsiniz.

1 yorum :

  1. Abi teknoloji tasarim odevi vardı bende dusunuyordum dis fircasini bunun icerisine kesip bicerek koycaktim ama buna kutu degil kapak diyorum kendimce dusunuyorum acaba bu kapakmi baktim kutuymus coooookkkk sagolun

    YanıtlaSil