9/12/2021

Evladın Ölen Annesine Sözleri

  Hiç yorum yok
Evladın Ölen Annesine Sözleri
Evladın Ölmüş Annesine Yazdığı Sözler
Bir anne öldükten sonra bu kadar özlenir işte... Önemli olan o değerleri henüz hayatta iken kıymetini bilmektir. Annelerin ölünce değeri bilmek, evlada acı ve hüzün verir. Annelerin kıymetini değerini bilmek, annelere öldükten sonra fayda vermez. Herkes Annesinin değerini anneleri hayattayken bilmeli kıymet vermelidir.
Bütün Annelere Sevgiler...

EVLATTAN ANNEYE ÖZLEM
Annem..!
Canım Annem..!
Bugün sensizliğin sol yanımı acıtan yıllarındayım.
Hala yokluğun içimi acıtır.
Gelsen bir yüreğime dokunsan,
Gelsen bir gözlerime baksan,
Gelsen yüzümden sana duyduğum özlemle pınarlarından taşıp, yüzümden akan yaşları silsen,
Gelsen hasret kaldığım kokunu bir kere daha içime çeksem,
Gelsen yine başımın tacı olsan.
Anam..!
Anacığım..!
Zaman acılara merhem olurmuş ama ne çareki sensizliğin acısına zaman kifayetsiz.
Hani insan gözlerini kapatınca ellerini uzattığı an sıcak bir elin tutmasını ister ya,
hani elini uzatınca sıcak bir e,l elini tutunca insan kendini güvende hisseder ya...
Annem benim ellerim hep havada şimdi...
Senin sıcaklığına hasretim Anam.
Senin teselline hasretim Anam.
Senin beni huzurlandıran kokuna hasretim Anam.
Senin beni sakinleştiren sesine hasretim Anam.
Bütün sevgiler çıkar içinken, senin karşılıksız sevgini özledim Anam.
Ne zaman acı çeksem, teselli bulduğum bağrını özledim Anam.
Şu fani dünyada, Allah'ın beni emanet verdiği en güzel şeysin Anam.
Benim yolumda ışık olup, yolumu aydınlattın.
Allah'ta senin kabrini Nur'landırsın Canım Anam..!
Gün geçtikte sana olan özlemim, hasretim kalp denen dünyamda artıyor. Arttıçada kalbim daha çok yanıyor.
Alışmadım yokluğuna,
Alışamadım yokluğuna ve hiçbir zamanda Alışamayacağım yokluğuna.
Sen beni başkalarına emanet ettin gittin.
Bende Seni Allah'a Emanet Ediyorum.
Mekânın Cennet Olsun Kokusu Güzel Anam..!
Seni Çooook Seviyorum Canım Anam...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder