9/14/2021

Emre Sertkaya Birinciliği Hak Ettimi? Aziz Kiraz İkinciliği Hak Ettimi?

  Hiç yorum yok
Emre Sertkaya Birinciliği Hak Ettimi? Aziz Kiraz İkinciliği Hak Ettimi?
Batmanlı Emre Sertkaya Şampiyonluğu Hak Ettimi?

2015-2016 sezonunda O Ses Türkiye yarışmasın 1 değil 2 değil birçok beğendiğim sesler vardı. Sırasız olarak beğendiğim sesler şunlardı; Aziz Kiraz, Deyiş Devran, Emre Serkaya, Tankurt, İlke Yıldız, Ali Mert Habib, Özlem Çelik, Melda Salepçiler, Gamze Çavdar, Asude Cemre İnci Ve Mert Saim Şenyerli.
Bu isimler O Ses Türkiye yarışmasında 2 sene önceki şampiyon Hasan Doğru'dan sonraki en beğendiğim seslerdi. Gelelim birinciliği ikinciliği hak edip etmediklerine. Kesinlikle hem Aziz Kiraz hemde Emre Sertkaya bana göre ikiside birincidir. Fark sadece ödül kısmıdır. Arabayı almak ve singıl çıkarılması arada olan fark onun dışında Aziz Kiraz ile Emre Sertkaya arasında hiçbir fark yok ikiside birincidir.
Yukarıda saydığım isimleri yarışma esnasında daha fazla dinlemeyi isterdim, fakat yarışma bu sene yarışmacı çok olmasına rağmen çok çabuk bitti. Beğendiğim sesleri daha fazla imkanım olmadı. Müzik piyasasına inşallah yukarıda isimlerini sıraladılarım girerde dizleriz.Türkan'a gelince, Türkan çok genç bir yetenek fakat onun daha büyük başarılar elde etmesi için vakti var. Ama gelecek vaadeden ses. Üçüncülüğü bana göre Tankurt hak ediyordu. Ama olmadı.. Bunun içinde üzüldüm doğrusu. Tankurt'unda yolunun açık olabileceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder