9/12/2021

Cahil Cesareti Facebook Manalı Sözleri

  Hiç yorum yok
Cahil Cesareti Facebook Manalı Sözleri
İnsanın Cahili Facebook Yazısı

Bugün paylaşacağım özlü güzel facebook yazısını bir yerde okumuştum ama hatırlayamadım. Cahil cesareti manalı sözünü ünlü bir kişi yazmıştı fakat kimin yazdığını şu an çıkaramadım. Bilenler lütfen yorumlarında yazsınlar.
Konuya dönelim. Bu sözü okuduğumda "tam benim düşündüğüm duygular, ne güzel dile getirilmiş" demiştim. Gerçektende insanlar karşısındaki saf görüp yalan söyleme cüretinde bulunacak kadar aptal olabiliyor. Kimi kandırdıklarını sanıyorlarsa... İnsanlar yalan söylerken bu yalana sadece kendilerini inandırabilirler. Cesarete gelince... Buda çok doğru bir cümle. Gerçektende cahillerdeki cesaret kimsede yok. Yaşamım boyunca gözlemlediğim şeylerden biride budur. Bana katılan veya katılmayan varmı bilmiyorum ama benim düşüncem bu...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder