9/09/2021

Ateşle Seyreden Grip Nasıl Geçer

  Hiç yorum yok
Ateşle Seyreden Grip Nasıl Geçer
Yüksek Ateş Olan Grip Hastalığı Nasıl Geçer?

Son zamanlarda yeni moda bir grip hastalığı baş gösterdi. Bu grip daha önceki grip virüsünden daha farklı geldi bana çünkü bu gribe bende yakalandım. Yeni türeyen 2015 model grip insanı yatağa düşürmüyor ama adeta süründürüyor.
Yeni moda gripte birde yüksek ateş görülüyor.
Ortalıkta başgösteren grip salgınındaki belirtileri eski grip salgınlarıyla şöyle kıyaslayabilirim.
Bundan önceki grip hastalıklarında öksürükle başlayan, boğazda yanma olan ve çok nadir ateş olan, burun akıntısı tıkanması olan, baş ağrısı olan bir türdü.
Ama bu girpte bende ve çevremde gördüğüm duyduğum şikayetler; Aşırı burun akıntısı, boğaz ağrısı, çok yüksek ateş, hapşırık, yutkunma zorluğu, gözlerde akıntı...
Ben bu gripten şu şekilde yani daha çok bitkisel tedavi şeklinde kurtuldum.
1 adet kereviz
2 elma
2 havuç
1 tüm limon
1 portakal
bunları katı meyve sıkacağında sıkıp suyunu akşamları yatarken içtim.
Gündüzleride kaynamış bir çay bardağı suyun içine 1 çay kaşığı toz zencefil ve 1 çay kaşığı bal koyup karıştırıp içtim. (dilerseniz taze zencefili ince ince kesipte aynı şeyi yapabilirsiniz)
Yüksek ateş içinde basit ağrı kesicilerden içtim.
Çünkü her ağrı kesiciyi her bünye kaldırmaz özelliklede mide...
Ben o nedenle basit ağrı kesicilerden içtim.
Grip olan herkese şifalar diliyorum. Hele çalışan kesimlere daha çok acil şifa diliyorum gerçekten hastayken çalışmak bir ayrı zor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder