12/22/2021

Turkcell 15 Gb Sınırsız Vınn Wi-fi Modem Şikayetleri

  Hiç yorum yok
Turkcell 15 Gb Sınırsız Vınn Wi-fi Modem Şikayetleri
Vınn Wi-Fi Turkcell 15 Gb Sınırsız İnternet Adil Kullanım Sorunu

Bu akşam ziyaretçilerim için maddi açıdan önemli olduğu kadar psikolojik olarak son derece önem taşıyan ve benimde yaşamakta olduğum sorun hakkında konuya değineceğim.
2 ay kadar önce yeni bir eve taşındık. Başkent gibi bir yerde hala internet hatlarının olmadığı yerlerin olması malesef utanç verici bir durum. Hala bazı yapılarda kutu sorunu nedeniyle internet ve telefon konusunda madur olanlar var ve üstelik bu durum Başkentimizde yaşanmaktadır.
Bizimde taşındığımız binada kutu olmamasından dolayı maduriyetin giderilmesi için Telekom'a dilekçe verdik. Dilekçede 24 dairelik binada 13 kişinin imzası alındı bu maduriyetin giderilmesi için zaten geri kalan daireler boş olduğu için 13 daire sakininin imzası alındı.
Bu dilekçe sonucundan birşey çıkmadı. Bizde Bimer'e şikayette bulunduk ama ordanda bir sonuç çıkmadı ve binada herkes 2-3 aydır telefon ve intenet maduru olmuş durumda.
Çareyi Türksel wifi almakta bulduk. Ama malesef oda çare olmadı çünkü 15 GB sınırsız internetten yararlanabilecekken adil kullanım kotası denilen kota dolunca 128 Kb ye düşüyor. Aşağıda şikayetvar isimli bir sitede turkcell 15 Gb sınırsız wifi modem internet hakkında bir çok şikayet var. Ben sadece 1 tanesini yayınlayacağım bu gibi şikayetlere Türksel iletişim hemen hemen aynı cevapları vermiş. Soruna karşılık verilen cevabıda yayınlayacağım.

Turkcell 15 GB Sınırsız Wi-Fi Kullanım Sorunu
Turkcell'den 1 sene önce bir Vınn aldım. Bana Turkcell bayiinde çalışan kişi almış olduğum sınırsız Vınn'ın 15 GB adil kullanım kotası olduğunu ve bu bittikten sonra Vınn'ın hızının TTNET'in 50 GB kota bittikten sonraki hızından daha yüksek olacağını söyledi. Fakat ben ne yazık ki imzaladığım kağıtta ne yazdığını okumadım. 1 yıllık diye imzaladığım taahhüt 2 senelikmiş ve 15 GB bittikten sonraki hız ise 128 KB imiş yani 15 GB bittikten sonra google'a giremiyorsunuz. Bu ay 1 senenin sonunda iptal etmek istediğimde benden tan 278 TL para aldılar ve ben ilk aydan sonra kotamı 1 GB'a düşürdüm ve Vınn'ı çöpe attım. 11 ay kullanmadım kullanmadığım şeyi ödedim.

Şimdide bu sorununu dile getiren madur kişiye Turkcel İletişimin Cevabını yayınlıyorum
Değerli Müşterimiz,

Ürün ve servislerimiz ile ilgili ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü konuda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

İlettiğiniz konu ile ilgili inceleme yaparak, en kısa sürede size bilgi vereceğiz.

Talep ve şikayetleriniz ile ilgili bize musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr adresimizden, www.turkcell.com.tr Önerim/Şikayet Var linkinden, 532 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden de ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Saygılarımızla,

Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
Olan vatandaşa oluyor. Bir sürü öğrenci internetten tercih yapacak, bir çok kişinin işi internetten, çocuklar araştırma ödevlerini internetten yapıyor. Yani kısacası madur olan hep onlar oluyor. Veremeyecekleri hizmeti neden piyasaya sürüyorlar.? Adil kullanım kotası koyacak kadar adillerse neden önce kendileri adil olmuyor? Adam aldatmacadan kandırmacadan daha doğrusu kazıklamaktan başka birşey değil.
Vınn Wi-Fi alacaklar veya almayı düşünenler bu yazımdan sonra bir kere daha düşünsünler. Avea zaten telefonu bile çekmiyor. Vodafon kullanıcısıda memnun değil, Turkcelli heryerde çekiyor sorun olmaz dedik ama onunda diğerlerinden farkı yokmuş. Binaya kutu konar konmaz bu illeti yani Vınn Wi-Fi yi hemen kapattıracağım cezası neyse öderim ama bir daha müşterisi olmam bir kişi daha kaybederler. aşağıda bu konu hakkında şikayetlerin olduğu şkayetvar sitesinin linkini paylaşıyorum ne kadar şikayet varsa ordan detaylı bilgi edinebilirsiniz.
https://www.sikayetvar.com/iletisim/gsm-operatorleri/turkcell/adil+kullanim+kotasi

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder