2/19/2021

Bilirmisin Senin Yüzünden -Bilirmisin-

  Hiç yorum yok
Bilirmisin Senin Yüzünden
Ne Anlayabildim Seni Ne Anlatabildim

Ayrılığın acısını tadan aşıkların şiiri...
Ayrıldıktan sonra sevmeye devam edenlerin şiiri...
Sevdiğini sevgisini tarif edemeyenlerin şiiiri...
Ne rüyalarında nede hayallerinde sevdiğini yaşayamayanların şiiri...

BİLİRMİSİN
Bilir misin senin yüzünden
Kaç paket sigara içtim
Kağıtlar bitti,
Kalemler tükendi
Ne anlayabildim
Ne anlatabildim seni.

Bilir misin senin yüzünden
Uyuyamadım sabaha dek
Ne geceler bitti
Ne gündüzler tükendi
Hayalin bile gizlendi
Görmedim göremedim seni.

Kırılan kalplerin acısını paylaşıyorum
Yıkılan umutların sızısını duyuyorum
Hoşça kal aşkım
İstemeden hoşça kal.
Yazan: N.T
Tarih: 29 Ağustos 2006
Şiirlerimiz noter tastiklidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder