2/19/2021

Geçip Giden Yıllara Acıyorum -Bulun Beni

  Hiç yorum yok
Arayıp Bulun Beni
Düşenin Dostu Olmazmış Ağlanacak Hale Gülün Şimdi

Yalnızlık çekenlerin şiiri..
Umduğunu bulamayanların şiiri...
Kalabalıkta kaybolanların şiiri..
Bunalıma girenlerin şiiri...

BULUN BENİ
Geçip giden yıllara acıyorum
Her yeni günüm dünü aratıyor
Ben sanki benden geçtim
Arayıp bulun beni.

Bir oluyor dünya dar geliyor
Birde bakıyorum ben o dünyada
Sadece bir tek noktayım
Kayboldukça kayboluyorum
Oturup yasımı edin.

Bir varmış bir yokmuş
İşte geldik yavaş yavaş gidiyoruz
Bir başıma tek başıma
Haydi uğurlayın beni.

Bana ait olan şeyler beni terk etmiş
Yada onlar benden alınmış
Kimsenin kimseye saygısı kalmamış
Düşenin dostu olmazmış
Hadi ağlanacak hale gülün şimdi.
Yazan: N.T
Tarih: 30 Ekim 1999

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder