9/12/2021

Mesaj Mesajı Mesajlar Kıvırcık Saçlı Sevgiliye Gece Mesajları

  Hiç yorum yok
Mesaj Mesajı Mesajlar Kıvırcık Saçlı Sevgiliye Gece Mesajları
Kıvırcık Saçlı Sevgililer İçin İyi Geceler Mesajları

Saçları kıvırcık olan kız veya erkek sevgililer, eşler, sözlüler, nişanlılar için videoda ve aşağıda bulunan iyi geceler uykular mesajlarından biri belkide sizin önem verdiğiniz biri için uygun olabilir. İşte o mesajların olduğu video ve sözler...

* Yastığının üzerine bukle bukle düşen saçlarının yerinde olmak isterdim şimdi... Baş ucunda olup uykuya dalışını izlemek isterdim ve sadece şu iki kelimeyi fısıldamak: iyi uykular..!
* Kıvırcık saçlarının arasından görünen yüzün kadar güzel olsun gecen..! İyi uykular..!
* Dudaklarından düşen iyi uykular fısıltısı dolaşsın saçlarının kıvrımlarında...! İyi uykular..!
* Senin saçların kıvırcık tenin beyaz. Gece sana güzel olsun, bana ayaz...!
* Büyülercesine güzel her hücren, Kıvırcık saçların kadar güzel olsun bu gecen..! Tatlı rüyalar..!
* Ben yanında, elim kıvırcık saçlarının arasında, gözlerin kapanırken sözlerim kulağında iyi geceler bebeğim...!
* Dilerimki gecen, kıvırcık saçlarının tadında olsun..! İyi uykular..!
* Her gece gibi bu gecede masal anlatsın bana o kıvırcık saçların.
* Sana ve dans etmekten yorgun düşen kıvırcık saçlarına bir buseyle iyi geceler...!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder