9/12/2021

Manası Anlamı Derin İyi Geceler Mesajı Mesajları

  Hiç yorum yok
Manası Anlamı Derin İyi Geceler Mesajı Mesajları
Sevgiliyi Etkileyen Etkileyici İyi Geceler Mesajı Sözleri

Sevgiliyi Etkileyecek Yeni Derin Anlamlı İyi Uykular Mesajı
* Her gece gibi bu gecede masal anlatsın bana o yosun rengi bakışların.
* Yastığının üzerine bukle bukle düşen saçlarının yerinde olmak isterdim şimdi... Baş ucunda olup uykuya dalışını izlemek isterdim ve sadece şu iki kelimeyi fısıldamak: iyi uykular..!
* Soğuktan titremiş ve duygusunu yitirmiş gözlerine sıcak bir örtü olsun bu gece uykun..! İyi Geceler..!
* Kıvırcık saçlarının arasından görünen yüzün kadar güzel olsun gecen..! İyi uykular..!
* Okyanusun en derinleri gibi derin bakan gözlerine en tatlı ve güzel uykular...
* Dudaklarından düşen iyi uykular fısıltısı dolaşsın saçlarının kıvrımlarında...! İyi uykular..!
* Gecelerin kıskandığı o kara gözlerin en huzurlu rüyaları görsün..!
* Sana ve dans etmekten yorgun düşen kıvırcık saçlarına bir buseyle iyi geceler...!
* Sarih bir aşk kokusu var gözlerinde, gündüzünde güzel olsun gecende:
* Senin saçların kıvırcık tenin beyaz. Gece sana güzel olsun, bana ayaz...!
* Yüreğimi yerinden söküp alan o bakışları atan çekici gözlerin yavaş yavaş kapanırken, tenine susamış bu dudaklardan çıkan sözler: İyi uykular gönlümün sultanı..!
* Ben yanında, elim kıvırcık saçlarının arasında, gözlerin kapanırken sözlerim kulağında iyi geceler bebeğim...!
* Her baktığımda yeniden aşık eden o gözlerine, gecelerin en güzel rüyaları girsin..!
* Büyülercesine güzel her hücren, Kıvırcık saçların kadar güzel olsun bu gecen..! Tatlı rüyalar..!
* Sonbahar mevsiminde Temmuzu yaşatan gözlerine en tatlı rüyalar girsin..!
* Dilerimki gecen, kıvırcık saçlarının tadında olsun..! İyi uykular..!
* Allah'tan bir seni diledim birde mutlu geceler... Gecen huzurlu ve mutlu olsun tatlı rüyalar..!
* Her gece gibi bu gecede masal anlatsın bana o kıvırcık saçların.
* Gecelerin masalsı güzeli sevgilim tatlı uykular..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder