12/22/2021

Çocukları Oynatırken Söylenen Hu Hu Komşu Komşu Oğlun Geldimi Sözlerinin Tamamı Nasıl?

  Hiç yorum yok
Çocukları Oynatırken Söylenen Hu Hu Komşu Komşu Oğlun Geldimi Sözlerinin Tamamı Nasıl?
Hu Hu Komşu Komşu Oğlun Geldimi Ne Getirdi Sözlerinin Tamamı Nedir?

Hadi hep birlikte çocukluğumuza şöööyle bir dönüş yapalım. İçinizde kaçınız çocukları oynatırken bu sözleri söyledi hatırlayanınız varmı? Çocukları eskiden oyalarken oynatırken hangi sözleri, hangi tekerleme, oyun şarkısı, masal gibi sözleri söylediğini içinizden hatırlayanınız varmı? Ben benim hatırladıklarımı aklıma geldikçe paylaşıyorum. Bu kez (İnek nerde dağa kaçtı) sözlerini çocuklar için söyleğimiz sözlerdendi ona yer veriyorum.
Hu Hu Komşu Komşu Oğlun Geldimi? Sözleri aşağıdaki gibidir.
- Hu hu komşu komşu oğlun geldimi?
- Geldi.
- Ne Getirdi?
- İnci boncuk.
- Kime kime?
- Sana bana
- Başka kime?
- Kara kediye
- Kara kedi nerde?
- Ağaca çıktı
- Ağaç nerde?
- Balta kesti
- Balta nerde?
- Suya düştü
- Su nerde?
- İnek içti
- İnek nerde?
- Dağa kaçtı
- Dağ nerde?
- Yandı bitti kül oldu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder