2/19/2021

Her Doğan Güne Umut Beslemek Bir Işık Olsada

  Hiç yorum yok
Gücün Tükendiğini Anlatan Şiir
Tükenmişliği Anlatan Şiir

TÜKENDİM
Cehennemin kor alevleri yüreğime düştü
Lime lime olduğum hergün bir ayrı yanıyorum
Her doğan güne umut beslemek bir ışık olsada
Kendim kendimle konuşmaktan yoruldum

Bazen dostunla bile konuşamazsın ya hani
Sırdaş ararsında taş duvardan başkasını bulamazsın
Seni bir anlayan olsun diye beklersin ya hani
Seni anladıklarını sanırsında yanılırsın.

Ucuz bir mum gibi erimekte umutlarım
Tutunmak istediğim bir tek dal bile bulamadım
Sanki dipsiz kör bir kuyuda kalmışımda hani
Çıkmak için çabalamaya mecal bile bulamadım.

Gülen gözlerimin ardında öyle bir pınar akar ki
O pınardan akanlar gönlümde kaynarda anlamazlar
Karşıdan bakanlar gözlerimin ferini parlar görür
Oysaki benim gördüklerim pusludur ama bilemezler.

Herkes kendi istediğini söke söke alır da
Bir kere olsun sen ne istersin diye sormazlar
Kendi istedikleri hep yerindedir ve doğrudur
Senin istediğin şeyler ise kavgaya bahane olur.

Yazan: N.T

Şiirmiz noter tastikli olup yayınlamak veya herhangi bir başka amaçlar için izin alınması gerekir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder