2/19/2021

Terkedilen Kızın Şiiri Yarım Kalan Aşkın Şiiri

  Hiç yorum yok
Terkedilen Kızın Şiiri Yarım Kalan Aşkın Şiiri
Terkedilen Kızın Sitem Dolu Duygusal Şiiri

Bir genç kızın terkeden sevgilisine duyduğu hislerini anlatan bu şiir oldukça dokunaklı. İnsan okuduğunda kendindende birşeyler buluyor. Ak acısı çeken kızın şiirinde ayrıca terkedilmişliğin verdiği acıda yer alıyor. Sevgilisi yani sevdiği tarafından terkedilen bir kız ne hisseder şiiri okuyunca daha iyi anlayabiliyoruz. Bu şiir şarkı sözü olarak yazılmış noterden tastiklenmiş ama henüz piyasada dinleyemiyoruz. Belki birgün bir ünlüden bu şiiri şarkı olarak duyabilirsiniz.

GİTTİN

Seni ilk gördüğümde ben sarsıldım
Boş kalan yüreğim dolacak sandım
Hep benden uzak hep ulaşılmazdın
Hasretim bitmeden bırakıp gittin
Elimi uzattım ama tutmadan gittin

Hani ben senin için farklıydım
Hani ben herşey için değerdim
Delice sevdim görmezden geldin
Eğilmeyen boynumu büküp gittin
Onurumu yerlerde ezipte gittin

Kalbimde bir mezar kazdın
Üstüne kırık bir taş diktin
Böyle olmak zorunda değildi
Seni hiç yaşayamadan gittin
Beni yarım bırakıpta gittin

Şiirn Yazıldığı Tarih: 10 Ekim 2013
Yazan: N.Toprak

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder