11/20/2021

At Yarışında Altılı Ganyanı Tutturmanın Püf Noktası

  Hiç yorum yok
At Yarışında Altılı Ganyanı Tutturmanın Püf Noktası
At Yarışında Nasıl Altılı Tutturulur Kazanılır?

Dileğimiz kimse şans oyunları oynamasındır. Ama malesef günden güne pahalılaşan hayat, insanları şans oyunlarına itmekte...
Maddi olarak çok sıkılan ve bunalan kişiler, para kazanabilmek için günah olduğunu bildiği halde, çevresine rezil olmamak için, şanslarını iddaa, milli piyango, 10 numara, şans topu, at yarışı ve bunlara benzer oyunlara ister istemez yöneliyorlar.
At yarışlarında kazanmak için elbetteki pist durumu, hava koşulları, mesafe, ata ilave edilen kilo, atların yaşı, atın cinsi, kulaklık, gözlük, dilbağı ve ata binecek olan jokey çok önem taşıyor. Ama bunların yanısıra belki bilenler vardır ama bilmeyenler için, atın kaslarının kuvvetide uzun mesafe koşularında önemli. Altılı yakalayabilmek için çeşitli at yarışı gazetelerinde saatlerce galoplara bakılır, at yarışı 6'lı tahminlerine bakılır. Tabi insanda, insanlıktan çıkar.
Ben hiç denemedim ama izlenimlerine göre altılıyı yakalamanın püf noktası, altılıyı kazanma sırrı veya at yarışını kazanma sırları bana göre şunlar olabilir.
1- Koşu uzun mesafede yapılacaksa, atın bacaklarının uzun olması
2- Kısa mesafe koşu yapılacaksa, atın bacaklarının diğerlerine göre daha kısa olması, bana göre at yarışında altılıyı yakalamanın püf noktası olabilir.
Bu dediğimi deneyip kazanan olursa lütfen yorumlarında belirtsin. Çünki ben at yarışı oynamadığım için merakta ediyorum açıkçası. Bol şans. Ama altılıyı yakalarsanız lütfen daha fazlasını oynamayın. Çünkü en kötü bağımlılık at yarışı oynama bağımlılığıdır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder