9/12/2021

Sevgiliye Takma Adlar Aşıklara Takma İsimler Sevgiyle Söylenen Lakaplar

  3 yorum
sevgililerin Takma İsimleri
Erkek Arkadaşa Kız Arkadaşa Sevgililere Sevgiden Söylenen Takma İsimler

Birçok insan, çok sevdiği erkek sevgilisine, kız sevgilisine, nişanlısına, sözlüsüne, karısına, kocasına, çocuğuna, yakın arkaşına vs gibi, sevgiden kaynaklı lakaplar ve takma isimler takar. Ve bu kelimeler onlara olan sevgilerinin ifade biçimi olur. Bazende bazı insanlar yaptıkları şeyle takma isim verilir ve o isimle özdeşleşir (Güdük Necmi- kel Mahmut- İnek Şaban- Süt oğlan) gibi...

Sevgiliye takılan romantik adlar, Sevgiliye takılan seksi adlar, Sevgiliye takılan sempatik adlar, Sevgiliye takılan sevimli adlar, Sevgiliye takılan aşağılayıcı adlar, Sevgiliye takılan tutkulu adlar, Sevgiliye takılan En güzel lakap adlar, Sevgiliye takılan duygusal adlar, Sevgiliye takılan ilginç  adlar, Sevgiliye takılan komik adlar, Sevgiliye takılan sevgi ifadesi olan adlar ve daha nice lakaplar.
Bizde en çok duyduğumuz takma isimleri birbiri ardınca sıraladık. Tabiki dahada fazlası var. Ama bizim duyduklarımız şimdilik bu kadar. Daha fazla duyduklarımız olursa buraya ilave ederiz.
Sevenlerin Sevdiklerine Taktığı İsimler
Sarı çiçeğim, aşk böceğim, Nuroş, Semoş, Tonton, göz bebeğim, Canımın içi, hayatım, tatlım, tatlışko, bebiş, seksi şempazem, hayat öpücüğüm, ömrüm, demir ezenim, ebedim, ezelim, evvelim, gülüm, şekerim, ateş topum, güzellik, sonsuz nefesim, diğer yarım, kaburgam (Hz. Adem'in sol kaburga kemiğinden Hz. Havva'nın yaratılmış olduğu söylenmekte. Bu nedenle erkekler bu lakabı çok söyler), kıymatlım, gadasını aldığım, güneşim, temelim, herkülüm, venüsüm, klopatram, serseri aşığım, sarı şekerim, esmer bombam, esmer şekerim, kumral kumrum, muhabbet kuşum, hurim, bankamatiğim, duygu selim, çağlayanım, fırtınam, adrenalinim, antibiyotiğim, aspirinim, uğur böcüğüm, kuşkonmazım, papatyam, sünbülüm, karanfilim, deve dikenim, sevgi kurdum, tostik, bottik, rambo, baykuş, şifo, cennet kuşu, rüyam, fanatik, bambu, osmanlı, kara oğlan, kral, arsız boğa, oturan boğa, ince fikri, şerbetli, lokma tatlım, kara gözlüm, incir çekirdeğim, kahvem, çikolatam, sütlü muhallebim, fıstığım, mabedim, güllaçım, esaretim, aşk doktorum, bebetom, çinçin, gülbeşeker.

3 yorum :

  1. Merhaba , ben sevgilime deliler gibi agsiyim.
    AMA YANIMDA YOK!!!

    YanıtlaSil
  2. Ben sevgilime HERSEYIM DIYORUMMM O BENIM HERSEYIM YAA BEN ONSUZ YAPAMAM.IYIKI VAR.IYKI HAYATIMDAAA

    YanıtlaSil
  3. Ben onsuz yaşayamam deme onsuz da yaşarsın.

    YanıtlaSil