2/19/2021

- Of Of Şekerim Benim Sizi Kıtlar Yerim Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Of Of Şekerim Benim Sizi Kıtlar Yerim Şarkısının Sözleri
Of Of Yarim Yarim Dayanamam Yandım Bittim Şekerim Şarkı Sözünün Tamamı

Deli dolu bomba gibi kizlar burda
Canavar hepsi can ciger kuzlu sarma
Onlara uzaktan bakmak yetmez bana
Kafayi üsüttüm dokunmadikça

Deli dolu bomba gibi kizlar burda
Ey yanip hepsi cana ciger kuzlu sarma
Onlara uzaktan bakmak yetmez bana
Deli deli olurum dokunmadikca

Bomba kizlar burda
Acayip parti gelde durma
Aa etekler çok kisa ne fistiklar var
Gelde bakma
Darbukalar ziller çilgin sesler kivrilir yerler
Bum bum
Kaliteli poplar çilgin danslar atesli kizlar
Bum bum
Bumbastik biz bittik
Vücutlar esnek sanki bir lastik

Sakasi yok bu isin gör bak eriyorum
Artik tutmayin beni
Bum bum geliyorum

Of sekerim benim
Sizi kitlarim yerim
Of of yarim yarim
Dayanamam yandim bittim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder