9/21/2014

Dilenciler Ayda Ne Kadar Kazanıyor

  Hiç yorum yok
Dilenciler Ayda Ne Kadar Kazanıyor
Dilencilerin Kazancı Ne Kadar? Video

Pekin'de bir dilencinin kazancına dair bir video ama Türkiye'deki dilencilerinde onlardan aşağı kalır yok. Bir köyde dilenci olmayana kız vermediklerini duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum.
Doktor bir arkadaşımın muayenehanesine birgün bir dilenci geldiğini ona para verdiğini ve daha sonra başka bir semtte tesadüfen lüks bir arabadan o dilencinin indiğini görmüş. Kısacası yıllarca eğitim alarak iş sahibi olan kişiler bile, 1 dilencinin aldığı lüks otomobili kim bilir kaç yılda alır.
İnsaf yani...
Birde küçücük çocukları kucaklarına alıp dileniyorlar. Kar demiyorlar kış demiyorlar. Onlara para, çocuklarından daha kıymetli herhalde... Bakalım ahirette o küçücük çocukları sefil ettikleri için  Ne cevap verecekler? Bu vebali nasıl taşıyacaklar?
Bu kazanç helâlmidir? İnsanların merhamet duygularını kullanarak, emeksiz kazandıkları paralar bana göre helâl değildir. Din Âlimleri ne der bilmem ama bana göre haramdır. Çünkü emek yok. Çünkü alın teri yok.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder