9/12/2021

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Kısa Öz, Sevgiliye Whatsapp İyi Geceler Mesajları

  Hiç yorum yok
Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Kısa Öz
Sevgiliye Uyku Mesajları 2021 , Sevdiğime Kısa ve Öz İyi Geceler Mesajları

* Gözbebeğim İyi Geceler

* Yastığıma Sürdüğüm Kokunla Uyuyabiliyorum. Ve bugün yastığımda senin kokun yok ve ben uyuyamıyorum seni çok özlüyorum.

* İyi geceler iyi uykular sadece benim olan sevdiğim.

* Nazlı çiçeğim! benim için o güzel gözlerini kapat ve rahat uyu... Sabah senin yanında olacağım iyi geceler!

* Sana bu gece yazacağım son mesajım olsunki sen uykusuz kalma... Seni çok seviyorum biriciğim iyi uykular..!

* Ayrı geçirdiğimiz günlerin acısı elbet çıkacak aşkım. İyi uykular tatlı rüyalar sevgilim..!

* Seninle sabaha günaydın demek kadar, Seninle geceyede iyi uykular demekte güzel... Birlikteliğimiz hep devam edecek iyi geceler canımmmmm!

* Sabahın ilk ışıklarına gözlerimizi birlikte açmak için gecemizide birlikte uyumak dileğimle iyi geceler kara sevdam...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder