Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Kısa Öz, Sevgiliye Whatsapp İyi Geceler Mesajları

uyku msj
Sevgiliye Uyku Mesajları 2014, Sevdiğime Kısa ve Öz İyi Geceler Mesajları

* Gözbebeğim İyi Geceler

* Yastığıma Sürdüğüm Kokunla Uyuyabiliyorum. Ve bugün yastığımda senin kokun yok ve ben uyuyamıyorum seni çok özlüyorum.

* İyi geceler iyi uykular sadece benim olan sevdiğim.

* Nazlı çiçeğim! benim için o güzel gözlerini kapat ve rahat uyu... Sabah senin yanında olacağım iyi geceler!

* Sana bu gece yazacağım son mesajım olsunki sen uykusuz kalma... Seni çok seviyorum biriciğim iyi uykular..!

* Ayrı geçirdiğimiz günlerin acısı elbet çıkacak aşkım. İyi uykular tatlı rüyalar sevgilim..!

* Seninle sabaha günaydın demek kadar, Seninle geceyede iyi uykular demekte güzel... Birlikteliğimiz hep devam edecek iyi geceler canımmmmm!

* Sabahın ilk ışıklarına gözlerimizi birlikte açmak için gecemizide birlikte uyumak dileğimle iyi geceler kara sevdam...

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Kısa Öz, Sevgiliye Whatsapp İyi Geceler Mesajları Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Kısa Öz, Sevgiliye Whatsapp İyi Geceler Mesajları Reviewed by bizim zaman on 6/14/2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Yorumlarınızla Bize Destek Olabilirsiniz

Blogger tarafından desteklenmektedir.