2014 Anneler Günü Sözleri, 2014 Anneler Günü Özel Mesajlar

anneler günü 2014
2014 Yılının En Güzel Anneler Günü Mesajları

* Senenin bir günü değil, senenin her günü Kutlu ve Mutlu olsun Biricik Annem..!

* Duygu gözle görülür birşey olsaydı, Seni ne kadar çok sevdiğimi görebilseydin canım Annem! İyiki varsın, İyiki Annemsin! ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN!

* Yüreği En Verimli Topraktan Daha Verimli, Güzel Anacığım... Gönül Tarlanda Senin Sınırsız ve Karşılıksız Yeşeren Sevgine Daima Muhtacım. Anneler Gününü En Samimi Duygu ile Kutlarım..!

* Beni hiç kimse senin gibi sevmedi, Ben hiç kimseyi senin gibi sevmedim. Canım Annemim En Güzel ve Anlamlı Gününü Kutlarım! Seni Seviyorum Annem!

* Ben sevgiyi ilk sende tanıdım, sende öğrendim, seninle yaşadım. Ben senin sevginle büyüdüm. Bu Anlamlı Günün Kutlu Olsun benim Sevgi Dolu ANNEM!

* Hayatımdaki en mükemmel kadın olan annemin Anneler gününü kutlarım..!

* Sevgi + Şefkât + Fedakâr + Cefakâr = Annem. Anneler Günün Kutlu Olsun!

* Alıştığım tek nefes, beni yatıştıran tek ses, huzuru bulduğum tek şefkât, daima tecrübesine başvurduğum tek adres. ANNEM, ANNEM, ANNEM. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN DAİMA YANIMDA OL..!

* Hiç kimsenin sevgi sözü tesir etmedi, senin karnındayken ilk duyduğum kalbinin sevgi sözü kadar. En acı günümde ne kadar omuza başımı yaslasamda, senin omzun kadar teskin etmedi beni. Ne kadar el tuttuysam, senin ellerindeki sımsıcak şefkati bulamadım. Hangi göze baktıysam azda olsa hep ihaneti gördüm, senin gözlerinde ise samimi bir dünya buldum. Bütün çiçekler güzel kokuyordu ama senin kokun en özeli oldu tüm hayatımda... Hayatta Allah'ın beni emanet verdiği en güzel varlık! Anneler Günün Kutlu Olsun.!!!

* Ben dünyanın en şanslı evladıyım... Çünkü senin gibi çok değerli bir Annem Var! Seni çok seviyorum Anneler Günün Kutlu Olsun!

* Göğsün bizim için siperdir, üzüntümüz senin gözyaşındır, şefkât ve sevgin bizim ışığımızdır, yanımızda olman yolumuzun aydınlanmasıdır. Allah'a şükürler olsun ki bizim annemizsin. Allah'a şükürler olsun ki iyiki varsın. Hayattaki tek gerçeğim biricik annem. Anneler günün kutlu olsun..!
2014 Anneler Günü Sözleri, 2014 Anneler Günü Özel Mesajlar 2014 Anneler Günü Sözleri, 2014 Anneler Günü Özel Mesajlar Reviewed by bizim zaman on 5/04/2014 01:18:00 ÖÖ Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.