2/16/2021

Unutma Beni Alinin Burcu Nedir? Unutma Beni Alinin Doğum Tarihi

  Hiç yorum yok
Alinin Burcu Nedir
Unutma Beni Ali Ne Zaman Doğdu?

Türkiye'de ilgiyle izlenen 1000 bölümü geride bırakan Unutma Beni dizisinde Ali karakteri ile sevilen sanatçının normal yaşamdaki adı Osman Karakoç'tur.
Osman Karakoç 29 nisan 1984 Diyarbakır doğumludur.
1 tane sinema filmi olan Osman Karakoç Uzun süredir Unutma Beni televizyon dizisinde Ali rolünü başarı ile oynamaktadır.
Osman Karakoç'un yani unutma beni Ali'nin burcu: Boğa'dır.

Boğa Burcu'nun Genel Özellikleri:
Boğa insanı; sorumluluklarını çok iyi bilir, insancıl yaklaşımları vardır, maddiyata düşkündür ve maddiyata önem verir, sanatla ilgilenmeyi sever ancak sanat onlar için sadece maneviyat değildir maddi yönü ilede ilgilenir. Doğaya hayrandır doğa ile ilgili her türlü aktivitelerde yer almak ister. Boğa burcu insanı çok sabırlıdır ancak bardağı taşıran nokta olurya hani, işte taşma noktasında boaların önünde asla durulmaz. Boğa insanı mantıkdan ziyade duygularını ön planda tutar. Boğa insanını sinirlendirmek kolay değildir onu sinirlendirmek çok çaba ister ama öfkelendiği andada boğa insanının karşısında kesinlikle durulmaz. Boğa burcu insanı çok güçlü bir karakterdir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder