10/06/2021

Esra Erolda Begüm Niye Taliplerini Beğenmiyor?

  Hiç yorum yok
Esra Erolda Begüm
Esra Erol Programında Begüm Adaylarına Neden Olumlu Değil?

Bir kaç gündür Esra Erol'un programını izleme fırsatım oldu. Aslında bu tür programları pek fazla izlemiyorum. Hatta daha açık söylemek gerekirse çokta eleştiriyordum. Fakat bir kaç gün izlememle bu tür programların gerekliliğinede inanmaya başladım. Ama tabi sunucusu Esra Erol veya Esra Erol gibi bir karakter sunarsa... Evlilik programlarını en güzel ve seviyeli bir sunumu olduğunu düşündüğüm isimdir Esra Erol.

Programda dikkatimi çeken birşey oldu. Evlenmek için programa başvurmuş olan bir bayan, yani Begüm, programa evlenmek için başvuran adayların söylediklerine göre, Begüm her gelen adayına canlı odaya bile geçmeden hemen olumsuz kararını bildiriyormuş. Düşündüm acaba bu kız neden adaylarına hemen hayır diyor diye... Aklıma tek bir fikir geldi. Sanırım Begüm locadan birini beğeniyor ve o kişinin kendisine talip olmasını bekliyor olabilir. Yoksa neden hiç doğru düzgün tanımadan olumsuz cevap versinki... Tabi bu benim şahsi fikrim. Belkide gerçektende kalbini titretecek biri çıkmadığı içinde hemen olumsuz diyorda olabilir.
Programı izleyenler başka ne düşünüyor bilemiyorum. Dediğim gibi 2-3 gündür bu programı izliyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder