2/19/2021

Şükran Ay Bana Veda Ettin Bir Akşam Vakti Şarkı Sözleri

  Hiç yorum yok
Şükran Ay Bana Veda Ettin Bir Akşam Vakti
Şükran Ay'ın Söylediği Bir Akşam Vakti Şarkısının Sözleri Nedir?

Rahmetli Şükran Ay'ın çok seneler öncesinden bir plakta bulunan mükemmel yorumladığı bir şarkısı vardı. O şarkının sözleri hala dün gibi aklımda... Bu mükemmel şarkının sözlerini sizlerle paylaşmak istedim. Eğer bulabilirseniz bir dinleyin derim...

BANA VEDA ETTİN BİR AKŞAM VAKTİ
1 defa
Bana Veda ettin, bir akşam vakti
Aradan çok uzun, seneler geçti.

nakarat
Gözlerim yollarda, beklerim hala
Ne olur gel artık, bir akşam vakti.

Uzun hava
Akşam olur gölgelenir kayalar
Sürüler çekilir uyur ovalar
Dertli kaval dertlerimi oyalar
Sesime ses verin dumanlı dağlar.

1 defa
İnanki sevgilim, günahsızım ben
Felek böyle yazmış, bir şanssızım ben

nakarat
İnan şu dünyada çok yalnızım ben
Ne olur gel artık bir akşam vakti.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder