2/19/2021

Sevgili İçin 4 Kıtalık Aşk Şiirleri, Sevgiliye Yazılan 4 Kıtalık Aşk Şiirleri

  2 yorum
Sevgili İçin 4 Kıtalık Aşk Şiirleri
Sevgiliye Yazılan Sevgiyi Anlatan 4 Kıtadan Oluşan Aşk Şiirleri

KÖRDÜĞÜM
Aşkın üstüne benzin döktüm
Oysaki bir lahza gördüm
Kuş olup uçtu ona gönlüm
Şimdi oldum bir kördüğüm.

Dayanırmı bu kalp
Bu kadar ayrılığa
Dayanırmı bu göz
Bu kadar ağlamaya.

Kapıldım sert esen rüzgara
Savruldum ordan oraya
Bak döndüm sonbahara
Kahrettim sensiz geçen yıllara.

Ben bugün misafirim
Yarınım belki hiç yok
Taş basmışım bağrıma
Bağrımda yangınım çok.
Yazan: N.T
Tarih: 4 Eylül 2008

YILDÖNÜMÜ
Sana armağanım olsun
Her bu gün gözlerin dolsun
Andıkça dilin kurusun
Yıldönümü bugün biliyormusun?

Gözlerinde hayaller tükensin
Aklın sana isyan etsin
Ruhun seni terk etsin
Yıldönümü bugün bilesin.

Ayakların yerden kesilsin
Dünyanın altında ezilesin
Gözlerin bebeğini arasın
Yıldönümü bugün kahretsin.

O mantığın seni yanıltsın
Sahte sevgiler seni yutsun
Yalnızlık dostun olsun
Yıldönümün kutlu olsun.
Yazan: N.T
Tarih:  19 Kasım 2006

2 yorum :