2/19/2021

Duygusal Romantik 3 Kıtalık Aşk Şiirleri, Sevgiliye 3 Kıtalık Aşk Şiirleri

  Hiç yorum yok
Duygusal Romantik 3 Kıtalık Aşk Şiirleri
Sevdiğine Sevgiyi Aşkı Anlatan Aşk Şiirleri 3 Kıta

BENDEN İÇERİ
Git derken sana
İstemiyorum derken, yüreğim alevlendi
Kim bilir varlığın nerde?
Bilki bendesin, benden içeri.

Bakmaya doyamadığım gözlerin
Hala hançer gibi batıyor
Öpmeye doyamadığım dudaklar
Kor olmuş beni yakıyor.

Kapı çalsada çıksan karşıma
Şuursuzca sarılsam boynuna
Sımsıkı sarsam seni
Hiç bırakmamacasına.
Yazan: N.T
Tarih: 28 Ağustos 2008

***

GÜNAH DEĞİLMİ
Hadi çık karşıma
Aşka cesaretin varsa
Perde arkasında durma
Söyleyecek sözün varsa.

Yok mu senin günahın
İçimdeki beni uyandırdın
Şimdi kaybolup gittin
Günah değilmi bana?

Oysa hayallerim oldun
İki göz odamda dünyamdın
Yüzünü görmediğim rüyamsın
Gönülde saklı sevdamsın.
Yazan: N.T
Tarih: 27 Nisan 2007

***

KÖRPE KUZUM
Bir anda çektin gittin
Yaşananı silip geçtin
Bu tanıdığım senmiydin
Vijdansız körpe kuzum

Bin ah etsem yeridir
Bu halim senin eserindir
Dost değil düşman sevindir
Vijdansız körpe kuzum

Söyle bensiz mutlumusun
Bir kez olsun anıyormusun
Mazimizi arıyormusun
Vijdansız körpe kuzum
Yazan: N.T
Tarih: 27 Şubat 2008

NAZ YAPMA
Naz yapma güzelim
Bak çeker giderim
Bir, iki olur amma
Aşıkta usanır güzelim.

İşvene kurban olayım
Kız cilvene hayranım
Kapris yapma güzelim
Yoksa bende bıkarım

Mini giyip çıkarsın
Erkekleri baktırırsın
Sen beni çıldırtacaksın
Hoşunamı gidiyor güzelim.
Yazan: N.T
Tarih:  29 Kasım 2006

***

OLMAZ OLSUN
Bir merhabayla başlayan
Muhabbetle içimi ısıtan
Resminle yüreğimi yakan
Seni tanıdığım gün olmaz olsun

Her neredeysem karşımdasın
Her nefesimde canımdasın
Can bedenden çıksa bile
Ruhumun en saklı yanındasın

Her anımda seni yaşadım
Gözlerimden yüreğime akıttım
Uzaklara bakıp seni aradım
Seni tanıdığım gün olmaz olsun.
Yazan: N.T
Tarih:  13 Temmuz 2008

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder