2/19/2021

Muazzez Ersoy Bu Sana Son Mektubum Şarkısının Sözleri, Bu Sana Son Mektubum Sözleri

  Hiç yorum yok
Muazzez Ersoy Bu Sana Son Mektubum Şarkısının Sözleri
Muazzez Ersoy'un Söylediği Bu Sana Son Mektubum Şarkısının Sözleri

Müzik listelerinin ilk 10'a giren şarkılardan biri Muazzez Ersoy'un söylediği Son Mektubun şarkısıdır.
Muazzez Ersoy Şarkılarla Gel albümünde Bu Sana Son Mektubum isimli şarkıya yer vermiştir.
Muazzez Ersoy'un son albümü yani 2014 yılında piyasaya çıkardığı albümünde yer alan şarkılar karışık olarak şöyle; 1- Bu Sana Son Mektubum, 2- gidiyorum, 3- asi kardelen, 4- seviyorum çok, 5- geri dönülmez bir yoldayım, 6- sensizliğim bitmedi, 7- bir zaman ağlayıp şarkılarla gel, 8- sıcacık, 9- çocuk oldum, 10- yakma sakın, 11- geceler yarim oldu, 12- bir sokak çeşmesi.

BU SANA SON MEKTUBUM:
Bu sana son mektubum
Ayrılmaya mecburum
Ne olur anla beni
Bu aşktan korkuyorum
Ne olur anla beni
Sevmekten korkuyorum
Artık başka çare yok
Senden bana fayda yok
İkimizde anladık
Aşkımızın sonu yok
Sende buldum sevgiyi
Aşkı senle yaşadım
Bilseydim ayrılık var
Sana hiç bağlanmazdım
Artık başka çare yok
Senden bana fayda yok
İkimizde anladık
Aşkımızın sonu yok

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder