2/19/2021

Ele Ne Şarkı Sözü İbrahim Tatlıses, Ele Ne Şarkısının Sözleri

  Hiç yorum yok
Ele Ne Şarkı Sözü
İbrahim Tatlıses'in Söylediği Ele Ne Şarkısının Sözleri

Müzik listelerinin ilk 10'unda yer alan Ele Ne isimli şarkıyı seslendiren sanatçı İbrahim Tatlıses'tir.
İbrahim Tatlıses; Tatlıses Klasiği ismini verdiği albümün birinci sırasında bu şarkıya yer vermiştir.  Tatlıses Klasiği Albümünde yer alan diğer şarkılar şöyle; 1- ele ne, 2- beyaz mendil, 3- benim için, 4- yalan, 5- mutlu ol yeter, 6- yalnızım, 7-yorgun, 8- bir kulunu çok sevdim, 9- yıkılmışım ben, 10- rojin.

ELE NE SÖZÜ:
Kapınızdan geçmişsem
Bir yudum su içmişsem
Ben Lale`yi seçmişsem
Sümbül`e ne Gül`e ne
Bir sevdiğim var benim
Dili sitemkar benim
Gönül benim yar benim sevdiysem kime ne
Gönül benim yar benim sevdiysem kime ne
Kapınızdan geçmişsem
Bir yudum su içmişsem
Ben Lale`yi seçmişsem
Sümbül`e ne Gül`e ne
Yar türküsü dilimde
Bir tek öğe belimde
Aşkın sazı elimde Kemandaki tele ne
Aşkın sazı elimde Kemandaki tele ne
Kapınızdan geçmişsem
Bir yudum su içmişsem
Ben Lale`yi seçmişsem
Sümbül`e ne Gül`e ne
Yar kalem kaşlı ise
Hançer bakışlı ise
Mühür gözler yaşlı ise Yağmura ne sele ne
Mühür gözler yaşlı ise Yağmura ne sele ne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder