10/06/2021

Sevgi Nasıl Ne Zaman Söylenir? Anne ve Babanıza Sizi Seviyorum Demek İçin Geç Kalmayın

  Hiç yorum yok
Sevgi Nasıl Ne Zaman Söylenir
Anne ve Babaya Olan Sevgi Nasıl Söylenir?

Bugün yine kendimle ilgili bir anımı yazacağım. Konu ise anneme ve babama olan sevgimi ifade.
Ben biraz babama çekmiş biri olarak, sevgimi içimde saklayan bir evlattım. Çocukluk dönemi bitip evlendim yuva kurdum. Bir gün bir gece vakti, yıllardır anneme ve babama olan sevgimi ifade etmediğimi ve bir gün onlara olan sevgimi söylemek için geç kalmış olmayı istemediğimi bildiğimden dolayı, gece yarısı anneme ve babama onları ne kadar çok sevdiğimi ve bu güne kadar söyleyemediğimi, ama bu onları sevmediğim anlamına gelmediğini, tam tersi onları çok ama çok sevdiğimi dile getiren mektup yazdım. Hemen ertesi günü mektubu yollamaktan vazgeçmemek için hemen postaya verdim. Aradan 2 gün geçmiştiki Annem beni aradı, mektubu aldıklarını ve kendilerininde bizleri çok sevdiklerini söyledi. Ben babamın gözünde hiç ama hiç tek damla yaş bile görmemiştimki, annem bana babamın gözlerinin dolduğunu ve gözünün ucundan yaşın aktığını gördüğünü söyledi. Ve o günden sonra kimi çok seviyorsam bunu hiç yüreğimde saklamadım. Hep sevgimi söyledim. Aradan birkaç sene geçti ve babam kucağımızda rahmetli oldu. Cebindeki cüzdandan ise benim yazdığım mektup çıktı. Ne kadar çok değer ve önem vermişki yıllarca o mektubu cüzdanında taşımıştı. Ben içim rahattı çünki gerçektende sevgiyi hak edenlere seni seviyorum demek için geç kalmamıştım. Eğer sevgimi dile getirmeseydim bunun acısı beni yakıp kavuracaktı. Değerlerimiz kaybedilmeden kıymetini bilmek lazım. Sizlere yani ziyaretçilerime  tavsiyem sevdiğiniz insana, bu kişi anneniz olur, babanız olur, kardeşiniz olur, eşiniz olur, komşunuz olur, arkadaşınız olur her kim olursa olsun, Sevginizi dile getirmekten asla kaçınmayın. Bu dünya denizdeki dalgaların oluşturduğu köpük kadar kısa. Sevgiyi ifade etmek için geç kalmayın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder