2/17/2014

EL-MUKADDİM İsmi Niye Okunur? EL-MUKADDİM İsmini Okumanın Faydaları ve Hikmeti Neler?

  Hiç yorum yok
EL-MUKADDİM İsmi Niye Okunur
EL-MUKADDİM Diye Okumak Nelere Faydası Var? EL-MUKADDİM İsmini Okumanın İnsana Faydası Nedir?

99 Esma'dan Allah'ın Faziletli EL-MUKADDİM ismi; Yükselmek için, kuvvet ve iktidar için, heybetlilik için, makam yüksekliği için, mevki yüksekliği için, kadrinin yükselmesi için, isteklerin gerçekleşmesi için, dileklerin olması için, düşmana karşı kuvvet için okunur.

EL-MUKADDİM Esması En Çok Ne İçin Nasıl Okunur?
1- Devamlı yükselmek için; 184 defa Yâ Mukaddim ismi okunur.
2- Kuvvet ve iktidar sahibi olmak için; Yâ Mukaddim ismi okunmaya devam edilir.
3- Heybetli olmak için; Yâ Mukaddim ismi okunmaya devam eder.
4- Makamın yükselmesi için; Yâ Mukaddim ismi okunmaya devam edilir.
5- Mevkinin artması için; Yâ Mukaddim ismi okunmaya devam edilir.
6- Kadrin Allah katında artması için; Yâ Mukaddim ismi okunmaya devam edilir.
7- İsteklerin olması için; Yâ Mukaddim ismi okunur.
8- Dileklerin kabul olması için; Yâ Mukaddim ismi okunur.
9- Düşmana karşı güçlü olmak için; Yâ Mukaddim ismi okunmaya devam edilir.

EL-MUKADDİM isminin zikir sayısı kaç? EL-MUKADDİM isminin zikir günü ne günler? EL-MUKADDİM isminin zikir saati ne zaman? Öğrenmek için "https://bizimzaman.blogspot.com/2013/12/zuhal-saati-okunacak-esmalar-zuhal.html" adresini ziyaret ediniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder