12/07/2013

Sevgilime En Güzel Orjinal 10 İyi Geceler Mesajı

  Hiç yorum yok
sevgili için gece mesajları
En Romantik 10 İyi Geceler Mesajları, Sevgiliye Güzel 10 İyi Geceler Sözleri

* Bu gece senin hayalinle gecem ve rüyalarım süslenecek iyi geceler aşkım..

* Bugün yine simsiyah gecemi aydınlatan aşkın ve sevginle dopdolu bir gece daha... En güzel rüyalar senin olsun iyi geceler aşkım...

* Güne seninle uyandım ve gecede yine seninle uyuyacağım... Seni Seviyorum Allah Rahatlık versin birtanem...

* Gözlerim uyusa bile, kalbim hep uyanık daima senin ismini anıyor olacak. İyi geceler ömrüm...

* Seni gündüz görmek bana yetmiyor, seni düşümdede görmek istiyorum... İyi geceler herşeyim...

* Seni sensiz yaşamayı öğrendim... Sen yanımda yoksun ama benim taaa içimde yüreğimdesin... Seni deliler gibi seviyorum iyi uykular aşkım...

* Dilden değil, yürekten söylüyorum. En güzel geceler ve en rahat uykular diliyorum aşkım...

* Bana verdiğin, sen kokan mendili yastığıma koydum. Senin kokunla uyumak seni yanımda hissetmek için... Mutlu rüyalar sevgilim..!

* Gecenin siyahı tüm canlılara yorgan olurken, bana; seni düşündükçe gün doğmuş gibi parlıyor. Gecelerimin ışığı iyi uykular..!

* Sensiz geçen gecelerden nefret etsemde, en iyi ve samimi dileklerimle sana iyi uykular dilerim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder