12/07/2013

- İyi Sabahlar Aşkım, Aşkıma Günaydın Mesajları

  Hiç yorum yok
sevgililerin Günaydın Mesajları
Hayırlı Sabahlar Mesajları, Esgililere Günaydın Mesajları

* Mahur Bakışlım İyi Sabahlar...

* Gece Karanlığını Yüzünden Silip, Sabahın Aydınlığı Yüzüne Vurana Değin Seni İzledim Aşkım... Günaydın Nur Yüzlüm...

* Senin Ilık Nefesini alıp Bana Getiren ve Beni Sıcaklığıyla Uyandıran Güneş, Benimde Ilık Nefesimi alıp Sana Götürsün ve Aynı Sıcaklıkla Seni Uyandırsın. Seni Seviyorum Günaydın Aşkım...

* Gece Sen Yanımda Yoktun Ama Sana İyi Geceler Diyerek Uyudum. Sabahta Sen Yanımda Yoktun Ama Sana Günaydın Dedim... Her Günümü Sen Yanımdaymışsın Gibi Noktalayıp, Her Sabahada Sen Yanımdaymışsınki Gözlerimi Açıyorum... Sen Yanımda Olmasanda Günaydın Birtaneme...

* Ne Mutluki Bana Günaydın Diyebileceğim Bir Sevgilim Var... İyi ve Hayırlı Sabahlar Aşkım...

* Sevenin Sevdiğine "SENİ SEVİYORUM" demesi Meziyettir Çünkü herkes sevgisini ifade edemez. Sevdiğinede "GÜNAYDIN" Demeside inceliktir, çünkü her seven ince fikirli değildir. Tek Aşkıma Günaydın...

* Hayatta maddi ve manevi en büyük kazancım sensin aşkım. Günaydın Aşkım, Günaydın Sevgilim...

* Sana Günaydın demek, birlik ve beraberliğimiz anlamındadır. Her sabaha birlikte gözlerimizi açtığımız eşimin günü aydın olsun...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder