10/06/2021

Gençler Hakkında Atatürk'ün Söylediği Sözler

  Hiç yorum yok
Atatürk'ün Söylediği gençlere Sözleri
Mustafa Kemal Atatürk Gençler ve Gençlik İçin Hangi Sözleri Söylemiştir? Atatürk Gençlerin Önemini Hangi Sözlerle Vurgulamış ve Belirtmiştir?

* Bütün ümidim gençliktedir.

* Büyük başarılar, değerli anaların yetiştirdikleri seçkin çocukların yardımıyla meydana gelir.

* Gençler, siz almakta oldugunuz terbiye ve irfan ile, insanlık meziyetinin, vatan sevgisinin, fikir hürriyetinin en kıymetli sembolü olacaksınız.
kaynak:guzelsozlerin.com

* Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.

* Sizler hepiniz geleceğin bir gülü ve ikbal ışığısınız. Memleketi asıl ışığa boğacak olan sizlersiniz.

* Milletin bağrından temiz bir nesil yetişiyor. Bu eseri (Türkiye Cumhuriyeti Devleti) ona bırakacağım ve gözüm arkamda olmayacak.

* Biz her şeyi gençliğe bırakacağız... Geleceğin ümidi, ışıklı çiçekleri onlardır. Bütün ümidim gençliktedir.

* Gençlikle iftihar ediyorum ve gençliğe güveniyorum.

* Bir gün ulusu sizin gibi beni anlamış gençliğe bırakacağımdan çok memnun ve mesudum.

* Gençlerin her şeyden önce millete güven vermeleri gereklidir.

* Gençler! Cesaretimizi güçlendiren ve sürdüren sizlersiniz. Siz, almakta olduğunuz terbiye ve kültür ile, insanlık değerinin, vatan sevgisinin en değerli örneği olacaksınız.

* Ey yükselen yeni nesil, gelecek sizindir. Cumhuriyeti biz kurduk; onu yükseltecek ve sürdürecek sizsiniz.
kaynak: ataturkdevrimcileri.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder