9/12/2021

Sevgilime Sevgiliye 2022 Yeni Yılı Kutlama Mesajları Güzel Yeni Yıl Mesajları

  Hiç yorum yok
Güzel Yeni Yıl Mesajları
Sevgiliye En Orjinal Yeni Yıl Kutlama 2021 Mesajları

Başka hiç bir yerde bulamayacağınız en orjinal, en yeni, en son, en romantik, en duygusal sevgiliye, sevgililere, aşıklara, eşe, dosta, nişanlıya, en güzel hatta çok güzel YENİ YIL MESAJLARI aşağıda sıraladık. Bazen bir sevgiyi, bir aşkı, aşkın derecesini gösteren özel günler bir vesiledir. Yeni yılda yani yılbaşlarıda bu özel günlerden biridir. Bu nedenle tüm sevenlere sevgi ve aşkı ifade eden en özel yeni yıl yazıları mesajları aşağıdadır. Umarız Yüreğinize tercüman oluruz. Beğendiğiniz mesajları facebook, twitter gibi adreslerinizde de sevdiklerinize gönderebilirsiniz. Daha şahsi olsun derseniz telefonla mesajlayabilirsiniz. Daha romantik olsun derseniz sevdiklerinizin kulaklarına kendiniz fısıldayabilirsiniz.
TÜM ZİYARETÇİLERİMİZİN YENİ YILI, GÖNÜLLERİNİN İSTEDİĞİ ŞEYLERLE GEÇMESİ İDLEĞİMİZDİR.

Orjinal 2021 Yeni Yıl Mesajları:
* Geçirdiğimiz güzel günler, geçecek olan mutlu yılların başlangıcı olsun. Yeni yılımız mutlu ve huzur yılı olsun.

* Aşk bir ibadet sayılsaydı, sana olan kara sevdam beni cennetin en üst kademesine götürürdü. Seni Çoook seviyor ve nice sevgi dolu yeni yıllar diliyorum..!

* Bazen küçük bir mutluluk bir çok kederi siler. Yeni yıla senden ayrı girecek olmak bana keder versede, senin mutlu olduğunu bilmek beni mutlu eder. Sadece bu yıl değil, her yıl mutlu ve huzurlu dileğimle.

* 2021 yılı sevdikleriniz ve sevenlerinizle sağlıklı, huzurlu, mutluluk dolu, birlik ve beraberlik içinde geçmesi dileği ile...

* Her yeni yıl umutlu yılın başlangıcı doğurur gönlümüze, Oysaki bizim her günümüz bir umutla başlar. Seni Seviyorum Nice mutlu yıllar umud ederek güne gözlerimi açacağım.

* Geçen onca yıllar sana olan sevgimi hiç azalmadı. Gelecek yıllarada sevgimizle meydan okumak ise bize farz oldu. Seni Hep Sevdim ve Seveceğim nice seneler için, birlik beraberlik ve sevgi dolu yeni yıllar dilerim.

* Yılın son dakikalarını ve yeni yılın ilk dakikalarını ayrı yaşıyor olsakta; aklım, fikrim, gönlüm ve bütün benliğimde senin yanındayım. Yeni yılımız bize hayırlı olsun...

* Aile demek, güç demektir. Yeni yıl demek, umut demektir. Aşk demek, mücadele etmek demektir. Evlilik demek, sadakat demektir. 2021 yılında benimle güce, umuda, mücadeleye ve sadakata evet dermisin?

* Bana maddiyat değil maneviyatını verirmisin? 2021 yılına aşktan yana zengin girmek istiyorum... Nice mutlu yeni yıllar birtanem..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder