9/12/2021

2022 ve Tüm Zamanların En Güzel Gece Mesajları

  Hiç yorum yok
sevgililerin birbirine söylediği gece mesajları
Kız ve Erkek Sevgiliye 2014 Yılının En Güzel En En Yeni Gece Mesajları İyi Geceler Yazıları

Başka hiçbiryerde bulamayacağınız en orjinal, en yeni ve en son gece mesajları sayfamızda yer almaktadır.
Sevgilinize, aşık olduğunuz kişiye, eşinize, nişanlınıza en yeni mesajları siz yollayın.
Romantik, duygusal, tutku dolu iyi geceler demeye geç kalmayın. Zira bu en yeni ve orjinal gece mesajlarını sizden önce başkası görüp yollayacak olursa, sevdiğinize en yeni ve en son orjinal gece mesajlarını ilk yollayacak kişi siz olmayabilirsiniz.
Diğer mesajlar için, Mesajlar kategorisine bakabilirsiniz...
Sizlerinde güzel iyi geceler mesajlarınız varsa, yorumlarınızda yazarsanız bizde yayınlarız.

Sevgiliye 2021 ve Tüm Zamanların Gece Mesajları, Sevgiliye İyi Geceler Duvar Yazıları:
* Eğer Allah bana "Bir dilek tut! Kabul edeceğim" deseydi, 3 şey aklıma gelirdi. Para, sen ve senin mutluğun. Ama paranın olupta bir çok şeyin eksik kaldığını gördüm. Seni dileseydim, bencillik olurdu. Ama aşk fedakârlık ister o yüzden SENİN MUTLULUĞUNU DİLERDİM. İyi uykular aşkım..!

* Her gece olduğu gibi, Bu gecede tutkulu bir esirim. Sana öylesine tutkunum ve senin esirinim. Gecen güzel olsun sevgilim..!

* Geceler simsiyah olsa ne yazar, benim sana olan apaydınlık sevgim var. İyi geceler tek aşkım..!

* Sen, ben ve hayallerimle bu gece başbaşayım. Tüm varlığımla, tüm varlığını yanımda hissetiğim aşkım! Tatlı rüyalar sana..!

* Bir bakışınla yüreğime sevgi fidanları diktin, ilgi ve alakanla büyütüp besledin, gülüşün ve samimiyetinle yeşertip çiçek açtırdın. Adı sevgi olan fidanın adı artık aşk oldu. Ne sen benden, nede ben senden kopamayız. Bana sorarsan artık meyvesini toplamalıyız. Mutlu geceler sevgilim.

* Bugüne dek güzel pek çok rüya gördüm. Ama bugün seni rüyamda görünce, şimdiye kadar gördüğüm rüyaların o kadarda güzel olmadığını gördüm. İyi geceler en güzel düşüm..!

* Bana soruyorlar mutsuzmusun? Evet, senden ayrı olduğum sürece mutsuzum. Bana soruyorlar cesurmusun? Evet, aşkım için savaşacak kadar cesurum. Bana soruyorlar korkarmısın? Evet, seni kaybetmekten ölesiye korkarım. Ruhumun, ruhunla bir olduğu bu gecen güzel olsun. Tatlı uykular..!

* Sana olan aşkımı anlatan bir mektup yazdım. Ama o mektubu yüreğime postaladım. Bir gün benim olursan eğer, o mektubu sana kendi sesimle okurum. Bir benim olman dileği ile, iyi uykular aşkım...!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder