8/05/2013

En Büyük Aşk Yazıları, Orjinal Sevgi Mesajları

  Hiç yorum yok
sevgililerin özel mesajları
Sevgiliye En Orjinal, En Yeni, En Son, En Popüler Aşk Mesajları

İç gıcıklayan en romantik, en derin, en duygulu ve en orjinal sevgiliye aşk mesajlarını yayınlamaya devam ediyoruz. Ağustos ayında yeni çıkan orjinal aşk mesajları siz birbirini seven aşıklara özel mesajlardır. İçlerinden birini veya bir kaçını hemen telefonla veya facebook sayfanızda sevgilinize söylemeye acele edin. Bir başkası sizden önce davranmadan orjinal sevgi ve aşk sözlerini sevgilinize ilk söyleyen siz olun. Diğer aşk mesajlarını görmek için kategorilerden mesajlar bölümüne tıklıyarak ulaşabilirsiniz.

AŞKIN SÖZLÜ İFADESİ
*Sen benim yaz değil, ömrümün aşkısın...

*Dilim hep böyle tutuk sanma, sadece seni görünce dilim tutuluyor aşkım...

*Ne yazı, ne kışı yaşarım ben. Ben seninle 4 mevsimi yaşıyorum birtanecik sevgilim.

*Sana aşık oldum olalı bana hergün bayram aşkım...

*Sana en güzel sözleri söylemek isterdim. Lakin kalbim izin vermiyor çünkü telif hakkı onda.

*Senin yanındayken tutum ve davranışlarımı analiz edersen, seni ne kadar çok sevdiğimi anlarsın...

*Her türlü bağımlılıktan kurtulabilirim belki ama sana olan bağımlılığımdan asla kurtulamam.

*Zaman her şeyin ilacı denir ama sensiz geçen zaman bana sadece zehir olur.

*Bir insanın aşkına inanılması için illa bir gözünü verecek olmasımı lazım. Sana ben en önemli organımı vermişim, Kalbimi...! Bu sana olan aşkımı anlatmaya yetmezmi...!

*Canım sevgilim ben hayatımda hiç değişmedim ama seni görünce ben benden kendimi tanıyamayacak kadar geçiyorum. Çünkü Seni o kadar çok seviyorum...!

*Pembe panjurlu ev hayaline hep gülerken, sana aşık olduğumdan bu yana bende düşler oldum...

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, samimi, içten, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder