8/08/2013

Sevgiliye En Samimi En İçten En Özel Bayram Mesajları

  9 yorum
en özel bayram mesajları
Sevgililere 2013 orjinal ve Çok Özel Samimi En Güzel En Yeni Aşk Dolu Bayram Mesajları

Sevgiliye Aşıklara Sevdalılara Bayram Mesajları

*Bayram gecesinin ilk saatlerinde ilk ve özel olarak senin bayramını kutlarım aşkım..!

*Hayatıma mana katan biricik aşkımın bayramı kutlu ve mutlu olsun..! Seni Seviyorum İyiki varsın.

*Biricik Aşkım..! Bayramlarda en çocuklar sevinir ya... Şimdi bende seviniyorum çünkü sana mesaj atmak ve senden cevap almak için bir bahanem olacak. Bayramını en derin duygularla kutlarım..!

*Aşkım..! Bayramını en yüce ve en samimi duygularımla kutlarım. Yüzün daima bayram sevinci içinde gülsün..!

*Bayram sevincimi yarıda bıkaran bir şey. Oda sana olan hasretim ve özlemim. Seni Çok ama Çok Seviyorum Birtanem..!

*Bana En mutlu geçecek bayram, seninle beraber olabileceğim bayramdır. Biricik aşkımın bayramı kutlu olsun..

*Canım! Yalnızca bu bayram değil, eriştiğimiz erişebildiğimiz her bayram kutlu olsun. Seni Seviyorum..!

*Seninle olduğumuz bayramın kutlu olsun dileklerimi, sensiz geçirdiğimiz bayramlardada kutlu olsun diyebilecek kadar seni seviyorum..!

Sevgilinize yada tek aşkınız olduğunu düşündüğünüz kişilere gönderebileceğiniz diğer güzel sözler ve mesajlar için kategorilerdeki mesajlar bölümüne bakınız..!

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, samimi, içten, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!

9 yorum :

  1. Bayram nice güzel umutlarla doğar ama ona renk katan değerler vardır ve şimdi o en büyük değerime bir çift sözüm var CANAMIN Bayramın bir ömür boyu benle olmak şartı ile kutlu olsun. Seni Seviyorum...
    FERHAT HAKIR

    YanıtlaSil
  2. Canım sevgilim bugün bayram ve seninle girdiğim ilk kurban bayramı ama bugün bayram sevincimi yarıda bırakan birşey var,😔oda sana olsan özlemimm, seni çok ama çok özledim ❤ ama unutma bana en mutlu geçecek bayramda seninle girdiğim bayramdır❤❤ Çünkü sen benim mutluluğum ve huzurumsun insan başka ne ister ki💑
    Benim bitanecik sevdiğimm, canımmm, ömrümmm, sevdiğimmm adamm , bayramınn kutlu olsunnn🍬🙏🏻🍬
    Birlikte nice nice bayramlar diliyorumm 💑🙏🏻🙏🏻 💑

    YanıtlaSil
  3. Ne sensiz bayram guzel nede yasam sen varsan hersey guzel.gözumun nuru bayramin kutlu olsun

    YanıtlaSil
  4. Seninle biz bayram olalım
    Sen bana şeker ol
    Ben sana kurban olayım ❤

    YanıtlaSil
  5. bu bayramda sensiz geçiyor bitanesi😥😢

    ((GÜLÜŞÜMSUN BİTANEM))
    ((salih))

    YanıtlaSil
  6. Allaha binlerce kez şükür… Bugün de hayatımda ve kalbimdesin sevdiğim. Yüreğin umutla, günlerin bin bir mutlulukla dolsun canım gulsenim hayatımın anlamı. Sevdiklerin sonsuza kadar yanında olsun. Güler açan yüzün hiç solmasın, Ramazan Bayramın kutlu olsun senii cok seviyorumm.

    YanıtlaSil
  7. Sensiz yaşamın anlamını yitirdiği, hayatıma anlam katan aşkım… Ramazan Bayramın mutlu ve kutlu olsun. Seni çok seviyorum. İyi ki varsın!😍💛💙❤

    YanıtlaSil