9/10/2021

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Mesleği Hakkında Detaylı Bilgi

  Hiç yorum yok
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği iş durumları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliğinin Çalışma Alanları ve İmkanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği YGS-1 dir.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümünü Tercih Edenlerde Olması Gereken Özellikler Nelerdir?
Bu programı seçen öğrencilerin düşüncelerini başkalarına etkili olarak aktarabilmesi, iyi öğrenme ortamları hazırlayabilmesi, araştırmaya meraklı, planlama ve uygulama becerisine sahip, sabırlı olabilmesi, dikkatli olması, yaratıcılık yönünün olması, teknolojiye meraklı olması, yeniliklere ve gelişmelere açık olabilen, üst düzey sayısal yeteneği olan, sistematik düşünen, iyi bir iletişim kurabilen kişiler olmaları gerekir.

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümünde Okutulan Dersler Nelerdir?
Öğretim tasarımı kuram ve uygulamalar, eğitimsel video tasarımı, uzaktan eğitimde kuram ve uygulama, kullanıcı arayüzü ve çoklu ortam teknolojilerinin kullanımı, bilgisayarlı istatistik uygulamaları ve yazılım değerlendirme teknikleri gibi dersler okutulur.

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Kariyer İmkanı ve Çalışma Alanları Nerelerdir?
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği programından mezun olanlar; Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmeni, kamu yada özel sektör kuruluşlarında bilgi-işlem merkezi yöneticisi-danışmanı, yazılım-tasarım geliştirme uzmanı, bilgisayar sistemleri ve web tasarımcısı, bilgisayar programcısı, ağ yöneticisi ve üniversitelerde akademisyen olarak görev yapabilirler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder